Kaj je prodajni marketing?

Iščete ideje za rast vašega poslovanja? Najprej morate razumeti, zakaj tradicionalne strategije prodaje in trženja ne uspevajo in kako razviti strategijo prodajnega trženja, ki deluje.
Kaj je prodajni marketing? Za uspešno rast poslovanja je potrebna dobro izdelana kombinacija prodajne taktike in marketinških strategij.
Prodaja obsega neposredne medsebojne interakcije, medosebne povezave, ki neposredno prinašajo dohodek na bančni račun podjetnika ali podjetja. Telefonski klici, mreženje in sestanki so del postopka neposredne prodaje. Marketing oziroma trženje pa vključuje vsa tista dejanja, ki jih podjetje sprejme za dosego potencialnih strank. Primeri vključujejo kampanje za neposredno pošto, oglaševanje, stike z javnostmi ter televizijske ali radijske reklame. Prodajni marketing uteleša vse te strategije. Število »dotikov« potencialnih strank je različno, čeprav raziskave kažejo, da se nahaja na intervalu med tri in dvanajst točk. Pomembnejše od količine je seveda spremljanje in maksimiranje vsakega stika, tako da se čas, stroški in napor, vloženi v posamezno prodajo, zmanjšajo. Izboljšanje uspešnosti trženja in prodaje hkrati je ena najboljših idej za rast vašega podjetja.
Zdaj pa skličite sestanek in nanj povabite tako prodajalce kot tržnike. S tehniko možganskega viharjenja naj se na tabli znajdejo prav vse mogoče in navidez nemogoče ideje – nato pa se odločite za tiste, ki imajo največjo verjetnost realizacije, a pri tem ne bodite pretirano nazadnjaški. Zaposlenim pojasnite, da sta oddelka prodaje in trženja v istem čolnu, oboji morajo usklajeno veslati, če naj dosežejo zastavljen cilj.
Moč priporočil
Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih...
Mar zvestoba res sodi v shemo?
Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo...
Imate ustrezen marketinško-prodajni načrt?
Če naj bosta trženje in prodaja učinkovita, potrebujete dober načrt. Ta mora biti iskren in premišljen, saj ga boste le tako lahko uresničili ali...
Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko,...
Spoznajte strategijo treh krogov
Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne...
Kako doseči učinkovito prodajo?
Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.