Kaj je prodajni marketing?

Iščete ideje za rast vašega poslovanja? Najprej morate razumeti, zakaj tradicionalne strategije prodaje in trženja ne uspevajo in kako razviti strategijo prodajnega trženja, ki deluje.
Kaj je prodajni marketing? Za uspešno rast poslovanja je potrebna dobro izdelana kombinacija prodajne taktike in marketinških strategij.
Prodaja obsega neposredne medsebojne interakcije, medosebne povezave, ki neposredno prinašajo dohodek na bančni račun podjetnika ali podjetja. Telefonski klici, mreženje in sestanki so del postopka neposredne prodaje. Marketing oziroma trženje pa vključuje vsa tista dejanja, ki jih podjetje sprejme za dosego potencialnih strank. Primeri vključujejo kampanje za neposredno pošto, oglaševanje, stike z javnostmi ter televizijske ali radijske reklame. Prodajni marketing uteleša vse te strategije. Število »dotikov« potencialnih strank je različno, čeprav raziskave kažejo, da se nahaja na intervalu med tri in dvanajst točk. Pomembnejše od količine je seveda spremljanje in maksimiranje vsakega stika, tako da se čas, stroški in napor, vloženi v posamezno prodajo, zmanjšajo. Izboljšanje uspešnosti trženja in prodaje hkrati je ena najboljših idej za rast vašega podjetja.
Zdaj pa skličite sestanek in nanj povabite tako prodajalce kot tržnike. S tehniko možganskega viharjenja naj se na tabli znajdejo prav vse mogoče in navidez nemogoče ideje – nato pa se odločite za tiste, ki imajo največjo verjetnost realizacije, a pri tem ne bodite pretirano nazadnjaški. Zaposlenim pojasnite, da sta oddelka prodaje in trženja v istem čolnu, oboji morajo usklajeno veslati, če naj dosežejo zastavljen cilj.
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.