Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se ne ujamete v katero izmed pasti, na katere so pozorni tudi inšpektorji.
Kot verjetno že veste, pravila in pogoje nagradne igre določi prireditelj, pri čemer pa sodelovanja v njej ne sme pogojevati z nakupom. V želji, da bi pridobili čim več kontaktnih podatkov, velja nagradno igro organizirati na več kanalih, če za to obstajajo pogoji (finančni in tehnični). Vsaj v digitalnem svetu je to relativno enostavno, saj izdelava spletne (pod)strani, na katero se bodo stekali »kontakti« lahko rabi kot temelj za nagradno igro na družbenih omrežjih, SMS-igro itd. Več kot bo kanalov na voljo uporabnikom, večji odziv si lahko podjetje obeta.
Jasna pravila in pravočasna podelitev nagrad
Pravila nagradne igre naj bodo čim bolj jasna in po možnosti tudi enostavna (izognite se nepotrebni kompleksnosti). Preberite jih pozorno, saj pravil po objavi nagradne igre ne morete spreminjati (sicer ste lahko kaznovani). Tržni inšpektorji so zelo pozorni tudi na vrednost nagrad, ki ne sme biti nesorazmerna z vrednostjo izdelka ali storitve. Nagrade, katerih vrednost je večja od 42 evrov, so obdavčene, zato mora prireditelj nagradne igre od nagrajenca poleg osebnih podatkov pridobiti še davčno številko in naslov pristojnega davčnega urada. Ko smo že pri nagradah – te vsekakor podelite pravočasno (in jih izžrebajte ob prisotnosti komisije), o žrebanju ustvarite zapisnik in javno objavite nagrajence.
Ne organizirajte nagradne igre, če ji niste kos
Med slabimi praksami s področja nagradnih iger so vsekakor nagradne igre, kjer prireditelji niso kos nalogi. Najprej organizirajte kakšno manjšo nagradno igro, da pridobite izkušnje, šele nato se lotite nagradne igre, na katero se bo »prijavil ves internet«. S slabo prirejeno nagradno igro, v kateri dajete predvsem prazne obljube, boste izgubili zaupanje uporabnikov in tudi stranke, torej dosegli ravno nasprotni učinek od želenega.
Kako v marketingu uporabljati metafore?
Moč metafor je v tem, da ustvarjajo živahne, preproste slike v naši glavi, kjer ostanejo brez popačenja. Metafore lahko uporabite kot marketinško...
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.