Kako do sledilcev na omrežju Twitter?
Stavek »ponudi nekaj dobrega in prišli bodo« morebiti res deluje v filmih, v (spletni) praksi pa redkeje. Tudi za sledilce na Twitterju se je treba še kako potruditi.
Pravzaprav bi se morali sveži blogerji in podjetja, ki so šele odkrila družbeno omrežje Twitter bolj ukvarjati z razvojem oziroma nabiranjem sledilcev kot z ustvarjanjem vsebine. Zakaj? Ker je škoda delati dobro vsebino, če je nihče ne vidi.
Poznamo več taktik, kako na Twitterju doseči večje število sledilcev. Vsak dan pač ne morete objaviti viralne objave, niti ta to ne more postati, če nimate velikega omrežja znancev. Torej potrebujete občinstvo. Slednjega lahko pospešeno pridobivate z objavo kakšne nagradne igre, a to stane (če drugega ne čas in nagrade).
Kdor je že nekaj časa preživel na omrežju Twitter, je verjetno opazil t. i. javne sezname uporabnikov. Ti se pogosto nanašajo na posamezno kategorijo ali geografsko lokacijo, npr. blogerji, marketinški strokovnjaki itd. Vaš recept je najti relevantno osebo na vašem področju in preveriti, del katerih seznamov je in se prijaviti tudi nanje ter redno objavljati vsebine, povezane z njimi. Kaj lahko se zgodi, da boste naleteli na zlato žilo Twitter uporabnikov, ki vas bodo prepoznali kot entiteto ali nekoga, ki ve, kaj dela in vam z veseljem sledili.
Twellow
Pomagate si lahko tudi s sodobnimi aplikacijami. Ena takšnih je nekakšen imenik oziroma oglasnik za področje Twitterja. Sliši na ime Twellow. Gre za brezplačno stran, s pomočjo katere lažje poiščete uporabnike v posameznih kategorijah, panogah in s podobnimi interesi.
Moč priporočil
Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih...
Mar zvestoba res sodi v shemo?
Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo...
Imate ustrezen marketinško-prodajni načrt?
Če naj bosta trženje in prodaja učinkovita, potrebujete dober načrt. Ta mora biti iskren in premišljen, saj ga boste le tako lahko uresničili ali...
Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko,...
Spoznajte strategijo treh krogov
Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne...
Kako doseči učinkovito prodajo?
Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.