Kako doseči učinkovito prodajo?
Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih prodajnih kanalov.
Ljudje (naj)večkrat kupujemo od tistih, ki jih poznamo in jim zaupamo. Vzpostavljanje zaupanja s kupcem mora tako biti v vrhu prioritet slehernega prodajalca oziroma povedano drugače – če nam do uspešne prodaje manjka le malenkost, je ta malenkost lahko tudi zmanjšanje negotovosti. To imejte v mislih tudi ob uvajanju sprememb v svojo ponudbo, izdelek ali storitev – manjša, kot je sprememba, manjši sta strah oziroma negotovost kupcev.
Razširite nabor prodajnih kanalov
Resno razmislite tudi o tem, da razširite nabor prodajnih kanalov, saj tako »z več mrežami lahko ulovite več rib«. Seveda morate pred tem pretehtati stroške posameznega kanala in pričakovano prodajo. Sicer pa velja o prodajnih kanalih razmišljati zelo široko in izven ustaljenih okvirjev. Šele »na robu« se skrivajo pravi dragulji.
Nekateri prodajalci parfumov (pretežno moških) so se odločili za zanimivo potezo – na postaje podzemne železnice so postavili avtomate s parfumi. Tako so rešitev pripeljali kar najbližje izvoru – njihove potencialne stranke se v gneči in hitenju potijo, potrebujejo pa ustrezno rešitev – in so tudi pripravljene odšteti nekoliko višji pribitek na ceno parfuma.
Zanimiva je tudi poteza pivovarniškega giganta Heineken. Ko je ta vstopil na srbski trg, se je odločil za sodelovanje s Coca-Colo. Ugotovil je namreč, da imata podjetji zelo podobne končne odjemalce, pri čemer si nista konkurenta. Tako je izkoristil Coca-Coline prodajne kanale in znatno prihranil, sočasno pa prišel neposredno do strank.
Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in...
Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne. Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in...
Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce. Specialci so v vojski enota...
Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne...
Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo,...
(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi
Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.