Marketinški strokovnjaki poudarjajo, da je danes praktično vse, kar podjetja počno, da bi pridobila kupce, direktni marketing.

Čeprav nas pregovor uči, da so spremembe edina stalnica v življenju, se je dobro zavedati tudi preprostega dejstva, da naši (beri: človeški) možgani delujejo praktično enako kot nekoč. V poplavi neosebnih digitalnih sporočil so stranke in potencialni kupci pravzaprav še bolj pozorni na tisto sporočilo in pošiljatelja, ki si je zanje vzel čas. To pa pomeni, da jih ne le pozdravi po imenu, temveč očara z vedenjem o tem, kaj jim je všeč in kaj dejansko potrebujejo.

Digitalni darvinizem je še kako prisoten tudi v marketingu, stari pristopi zato vse redkeje delujejo. Kako se torej prilagoditi? Pripravili smo 8 nasvetov, kako boste z direktnim in personaliziranim marketingom vplivali na (nakupne) odločitve svojih strank. Takole se glasijo:

  1. Resnično spoznajte svoje kupce. Ugotovite, kdo, kdaj in zakaj potrebuje vaš izdelek ali storitev.
  2. Izdelajte načrt prodaje. Postavite si jasne cilje in strategijo prodaje.
  3. Oblikujte privlačno, morebiti celo ekskluzivno ponudbo. Posebna ponudba naj bo res posebna ponudba in ne »maček v žaklju«. Prizadevajte si dodati več vrednosti in preseči pričakovanja strank.
  4. Personalizirajte komunikacijo s strankami. Ljudje imamo radi prilagojene vsebine – upoštevajte to pri ponudbi.
  5. Poskrbite za usklajena sporočila in aktivnosti. Vsi kanali in stiki s kupcem morajo temu posredovati enotno sporočilo.
  6. Povežite marketing in prodajo. Oba morata delati za isti cilj.
  7. Merite rezultate svojih akcij. Kdor meri, ta razume in lahko učinkovito ukrepa ter odloča.
  8. Spremljajte prodajo in optimizirajte ponudbo. Analizirajte marketinške in prodajne rezultate ter po potrebi optimizirajte komunikacijo in ponudbo.

Previous article

Share This