Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba …
Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili, da si želijo zvestih strank. Toda, kakšna stranka je zvesta stranka? V teoriji in praksi predvsem takšna, ki kupuje večkrat (in torej tudi kupi več), stranka, ki kupuje tudi nove ali izboljšane izdelke ali storitve in stranka, ki o podjetju ali blagovni znamki širi dober glas in hvalo. Zveste stranke se praviloma tudi manj ozirajo po konkurenčni ponudbi in ne iščejo najnižje cene kot za stavo. Kako torej pridobiti in obdržati take stranke?
Redno obnavljajte stike
Strokovnjaki za marketing in prodajo so si enotni: ključ do zvestobe strank je redno obnavljanje stika. In skrb zanje. Podobno, kot bi morali ljudje biti pogosto v stiku s prijatelji, da naše prijateljstvo ne bi trpelo. Pa podjetja to počno? Niti ne. Bistveno več časa in naporov vlagajo v pridobivanje novih strank, ki je po nekaterih raziskavah med 9- in 10-krat dražje od ohranjanja obstoječih.
Praktični ukrepi
Seveda je v podjetjih, ki imajo več sto ali tisoč strank, težko vse redno klicati in obiskovati. Zato pridejo prav druga orodja in ukrepi, kot so redna zahvalna pisma, ankete (npr. po nakupu), čestitke ob rojstnem dnevu (če podjetje premore osebne podatke kupca), strokovne informacije in omejene akcijske ponudbe (le za zveste kupce).
Ne bodite površni
Pri komunikaciji s strankami, posebej masovni komunikaciji, je treba biti zelo previdni pri prenosu sporočil. Površnost ni zaželena, saj stranka lahko oceni, da nam ni prav veliko mar. Poleg tega imajo podjetja izziv z novimi kupci – kako obravnavati te, da bi dosegli njihovo zvestobo – prav tako kot zveste kupce, saj se lahko med njimi skriva bodoča najboljša stranka podjetja.
Za konec pa še ena misel: zvestobe v poslovnem svetu (tako kot v zasebnem življenju) ni mogoče kupiti, ampak jo lahko le zaslužite.
Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in...
Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne. Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in...
Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce. Specialci so v vojski enota...
Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne...
Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo,...
(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi
Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.