Kako doseči zvestobo strank?

by 29 Mar 2019kupci, prodaja

Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba …

Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili, da si želijo zvestih strank. Toda, kakšna stranka je zvesta stranka? V teoriji in praksi predvsem takšna, ki kupuje večkrat (in torej tudi kupi več), stranka, ki kupuje tudi nove ali izboljšane izdelke ali storitve in stranka, ki o podjetju ali blagovni znamki širi dober glas in hvalo. Zveste stranke se praviloma tudi manj ozirajo po konkurenčni ponudbi in ne iščejo najnižje cene kot za stavo. Kako torej pridobiti in obdržati take stranke?

Redno obnavljajte stike

Strokovnjaki za marketing in prodajo so si enotni: ključ do zvestobe strank je redno obnavljanje stika. In skrb zanje. Podobno, kot bi morali ljudje biti pogosto v stiku s prijatelji, da naše prijateljstvo ne bi trpelo. Pa podjetja to počno? Niti ne. Bistveno več časa in naporov vlagajo v pridobivanje novih strank, ki je po nekaterih raziskavah med 9- in 10-krat dražje od ohranjanja obstoječih.

Praktični ukrepi

Seveda je v podjetjih, ki imajo več sto ali tisoč strank, težko vse redno klicati in obiskovati. Zato pridejo prav druga orodja in ukrepi, kot so redna zahvalna pisma, ankete (npr. po nakupu), čestitke ob rojstnem dnevu (če podjetje premore osebne podatke kupca), strokovne informacije in omejene akcijske ponudbe (le za zveste kupce).

Ne bodite površni

Pri komunikaciji s strankami, posebej masovni komunikaciji, je treba biti zelo previdni pri prenosu sporočil. Površnost ni zaželena, saj stranka lahko oceni, da nam ni prav veliko mar. Poleg tega imajo podjetja izziv z novimi kupci – kako obravnavati te, da bi dosegli njihovo zvestobo – prav tako kot zveste kupce, saj se lahko med njimi skriva bodoča najboljša stranka podjetja.

Za konec pa še ena misel: zvestobe v poslovnem svetu (tako kot v zasebnem življenju) ni mogoče kupiti, ampak jo lahko le zaslužite.

Kako doseči zvestobo strank? 2 Kako doseči zvestobo strank? 3 Kako doseči zvestobo strank? 4
Kako doseči zvestobo strank? 5
Cenovna pogajanja in ego

Cenovna pogajanja in ego

V poslu prej ali slej naletite na pogajanja o ceni, posebej, če gre za večje zneske ali projekte. Boste iz njih izšli kot zmagovalec? Manjša kot je...

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This