Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba …
Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili, da si želijo zvestih strank. Toda, kakšna stranka je zvesta stranka? V teoriji in praksi predvsem takšna, ki kupuje večkrat (in torej tudi kupi več), stranka, ki kupuje tudi nove ali izboljšane izdelke ali storitve in stranka, ki o podjetju ali blagovni znamki širi dober glas in hvalo. Zveste stranke se praviloma tudi manj ozirajo po konkurenčni ponudbi in ne iščejo najnižje cene kot za stavo. Kako torej pridobiti in obdržati take stranke?
Redno obnavljajte stike
Strokovnjaki za marketing in prodajo so si enotni: ključ do zvestobe strank je redno obnavljanje stika. In skrb zanje. Podobno, kot bi morali ljudje biti pogosto v stiku s prijatelji, da naše prijateljstvo ne bi trpelo. Pa podjetja to počno? Niti ne. Bistveno več časa in naporov vlagajo v pridobivanje novih strank, ki je po nekaterih raziskavah med 9- in 10-krat dražje od ohranjanja obstoječih.
Praktični ukrepi
Seveda je v podjetjih, ki imajo več sto ali tisoč strank, težko vse redno klicati in obiskovati. Zato pridejo prav druga orodja in ukrepi, kot so redna zahvalna pisma, ankete (npr. po nakupu), čestitke ob rojstnem dnevu (če podjetje premore osebne podatke kupca), strokovne informacije in omejene akcijske ponudbe (le za zveste kupce).
Ne bodite površni
Pri komunikaciji s strankami, posebej masovni komunikaciji, je treba biti zelo previdni pri prenosu sporočil. Površnost ni zaželena, saj stranka lahko oceni, da nam ni prav veliko mar. Poleg tega imajo podjetja izziv z novimi kupci – kako obravnavati te, da bi dosegli njihovo zvestobo – prav tako kot zveste kupce, saj se lahko med njimi skriva bodoča najboljša stranka podjetja.
Za konec pa še ena misel: zvestobe v poslovnem svetu (tako kot v zasebnem življenju) ni mogoče kupiti, ampak jo lahko le zaslužite.
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Najboljše grafične prakse na Facebooku
Ali imate težave z novimi dimenzijami oglasnih pasic na Facebooku? Mar vaše oglasne pasice in glavna fotografija niso videti »prav«? Imamo rešitev....
Kako prodajati generaciji Z?
Večkrat slišimo, da starejši ne razumejo mlajših. Kako slednjim prodajati? Vendarle imajo ti lasten denar ali pa denar staršev ... V t. i....
Ne le vsebina, tudi oblika je pomembna
Ko imate enkrat kakovostno vsebino, je preprosto škoda, da je ne bi ljudem servirali v najrazličnejših oblikah. O čem je govora? Ljudje radi beremo,...
Nagrade so pomembne
Podjetja, ki so deležna posameznih nagrad in priznanj, so v očeh kupcev več vredna in bolj spoštovana. Ste bili za kaj nagrajeni. In če niste –...
Kako ostati motiviran podjetnik?
Podjetniška pot ni enostavna. Težav in ovir je cel kup. Kaj torej motivira podjetnike, da vztrajajo na začrtani (samostojni) poti? V zadnjem...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.