Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje.
Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko, marsikatero podjetje ga je uvedlo z namenom reševanja pritožb in reklamacij nezadovoljnih strank. Potem so podjetja funkcionalnost klicnega centra razširila še na sprejem naročil, saj je tudi za stranke enostavno, če preprosto pokličejo in naročijo izdelke ali storitve.
Verjetno je že vsak izmed nas doživel t. i. hladni klic, ko nas povsem pričakovano pokliče to ali ono podjetje in nam ponudnik nakup tega ali onega izdelka ali storitve.
Klicni center kot enota za trženje
Da, bili smo priča preobrazbi klicnega centra, oziroma nadgradnji klicnega centra v trženjsko enoto. Agent(ka) v klicnem centru je mimogrede postal še prodajalec/ka. A ker seveda nima(ta) izkušenj, ki jih imajo prekaljeni prodajalci, je tudi njuna učinkovitost precej manjša. Pa še delo je nehvaležno – klicanje strank na osnovi kontaktov iz baze podatkov, ki jo je podjetje izdelalo bogsigavedi, kako.
Takšnega klicnega centra ne potrebujete, saj obstaja večja verjetnost, da odžene več strank, kot jih dejansko privabi/prepriča v nakup.
Klicni center naj ponuja znanje in informacije
Tako, kot v primeru klicnega centra za podporo in pomoč uporabnikom, ti od glasu na drugi strani pričakujejo predvsem eno – informacije. In znanje. Torej jim mora oseba v klicnem centru postreči s kar se da natančnimi (in ne zavajajočimi) informacijami glede njihove težave.
S preobrazbo klicnega centra v svetovalni center pa bodo vaše možnosti glede (dodatne) prodaje precej zrasle. Ljudje bodo cenili iskren nasvet in bržkone že telefonsko oddali naročilo – in to tistemu, ki je/bo rešil njihovo težavo. Ne pa nekomu, ki jih na silo pokliče in od njih želi naročilo …
# foto #
Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in...
Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne. Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in...
Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce. Specialci so v vojski enota...
Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne...
Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo,...
(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi
Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.