Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje.
Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko, marsikatero podjetje ga je uvedlo z namenom reševanja pritožb in reklamacij nezadovoljnih strank. Potem so podjetja funkcionalnost klicnega centra razširila še na sprejem naročil, saj je tudi za stranke enostavno, če preprosto pokličejo in naročijo izdelke ali storitve.
Verjetno je že vsak izmed nas doživel t. i. hladni klic, ko nas povsem pričakovano pokliče to ali ono podjetje in nam ponudnik nakup tega ali onega izdelka ali storitve.
Klicni center kot enota za trženje
Da, bili smo priča preobrazbi klicnega centra, oziroma nadgradnji klicnega centra v trženjsko enoto. Agent(ka) v klicnem centru je mimogrede postal še prodajalec/ka. A ker seveda nima(ta) izkušenj, ki jih imajo prekaljeni prodajalci, je tudi njuna učinkovitost precej manjša. Pa še delo je nehvaležno – klicanje strank na osnovi kontaktov iz baze podatkov, ki jo je podjetje izdelalo bogsigavedi, kako.
Takšnega klicnega centra ne potrebujete, saj obstaja večja verjetnost, da odžene več strank, kot jih dejansko privabi/prepriča v nakup.
Klicni center naj ponuja znanje in informacije
Tako, kot v primeru klicnega centra za podporo in pomoč uporabnikom, ti od glasu na drugi strani pričakujejo predvsem eno – informacije. In znanje. Torej jim mora oseba v klicnem centru postreči s kar se da natančnimi (in ne zavajajočimi) informacijami glede njihove težave.
S preobrazbo klicnega centra v svetovalni center pa bodo vaše možnosti glede (dodatne) prodaje precej zrasle. Ljudje bodo cenili iskren nasvet in bržkone že telefonsko oddali naročilo – in to tistemu, ki je/bo rešil njihovo težavo. Ne pa nekomu, ki jih na silo pokliče in od njih želi naročilo …
# foto #
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.