Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne.
Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in nagrade ter bonuse. A gre tudi drugače. Za motivacijo lahko poskrbi že skupinsko tekmovanje. V enem izmed klicnih centrov tedensko objavljajo statistiko, kateri izmed zaposlenih je preživel največ časa na telefonu, kdo je dosegel najboljšo prodajo, kdo je bil vodilni najdlje … Zaposleni se v to vživijo in radi tekmujejo med seboj oziroma med skupinami, kar še izboljša prodajne rezultate pa tudi izboljša pripadnost skupini. Vaš cilj mora biti ustvariti tekmovalno ozračje, ki bo zaposlene spodbujalo k tršemu delu in doseganju skupnih rezultatov.
Ne pozabite na zabavo
Vseh zaposlenih ne motivira le denar ali pehanje za rezultati. Nekateri cenijo tudi drugačne oblike nagradne, npr. skupinsko zabavo, priložnostna darila za posebne dosežke in manjša darila ob doseženih mejnikih. Prodajne ekipe zato nagradite tudi z zabavo, ko so dosegle pomemben mejnik ali močno presegle prodajni cilj. Tudi tovrstne nagrade lahko zaposlenim napoveste vnaprej. Pomembno je, da je nagrada otipljiva in ne nekaj fiktivnega – ne glede na to, ali zaposlenim date škatlo piškotov ali pa jih peljete dirkat z gokarti.
Delite zmage z vsemi
Prodajne zmage delite z vsemi in to, kar se da vidno. Ob velikem prodajnem dosežku pošljite e-pošto po podjetju, prav tako s sodelavci delite večje obletnice in dosežke. Več ugleda kot ga bodo uživali v podjetju, bolj motivirani bodo za nove dosežke.
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.