Kako ostati motiviran podjetnik?
Podjetniška pot ni enostavna. Težav in ovir je cel kup. Kaj torej motivira podjetnike, da vztrajajo na začrtani (samostojni) poti?
V zadnjem desetletju podjetništvo po svetu in v Sloveniji cveti. A statistiko je treba gledati širše. Ne le, da je samostojnih podjetnikov in majhnih podjetij vse več, strašijo predvsem podatki, da jih več kot polovica po šestih letih ne posluje več.
Samostojna podjetniška pot je zahtevna. V nekaterih mesecih lahko podjetnik uživa visoke prihodke, spet v drugih ima občutek, da so ga stranke (in sreča) zapustile. Kaj storiti takrat, ko poslu ne gre najbolje, kje najti (dodatno) motivacijo?
Motivacijski vzori pri športnikih
Podjetniki naj motivacijske vzorce kopirajo po športnikih. Tako naj si zastavijo glavni in pomožne cilje ter nato pri njih vztrajajo in gradijo na (vmesnih) rezultatih.
Zelo pomembna je tudi podpora skupnosti. Ker utegne biti podjetniška pot na trenutke zelo osamljena, se nekateri podjetniki udeležujejo skupinskih delavnic in dogodkov, na katerih se družijo s podobno mislečimi in se med seboj podpirajo.
Podjetnik mora verjeti v svoje ideje in se ne predati, tudi če mu stvari sprva ne tečejo po načrtih.
Tudi fizično okolje je pomembno
K poslovnemu uspehu veliko vpliva tudi okolje. Za dobro poslovno motivacijo si velja zgledno urediti pisarniško okolje (ali pa domačo pisarno), se urejeno oblačiti ter tudi jesti in spati zdravo. Vsaka izmed naštetih stvari namreč prispeva svoj kamenček v mozaik produktivnosti in uspeha. Spočita glava in zdravo telo sta namreč temelja, na katerih lahko gradite poslovno pot.
Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in...
Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne. Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in...
Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce. Specialci so v vojski enota...
Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne...
Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo,...
(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi
Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.