Kako ostati motiviran podjetnik?
Podjetniška pot ni enostavna. Težav in ovir je cel kup. Kaj torej motivira podjetnike, da vztrajajo na začrtani (samostojni) poti?
V zadnjem desetletju podjetništvo po svetu in v Sloveniji cveti. A statistiko je treba gledati širše. Ne le, da je samostojnih podjetnikov in majhnih podjetij vse več, strašijo predvsem podatki, da jih več kot polovica po šestih letih ne posluje več.
Samostojna podjetniška pot je zahtevna. V nekaterih mesecih lahko podjetnik uživa visoke prihodke, spet v drugih ima občutek, da so ga stranke (in sreča) zapustile. Kaj storiti takrat, ko poslu ne gre najbolje, kje najti (dodatno) motivacijo?
Motivacijski vzori pri športnikih
Podjetniki naj motivacijske vzorce kopirajo po športnikih. Tako naj si zastavijo glavni in pomožne cilje ter nato pri njih vztrajajo in gradijo na (vmesnih) rezultatih.
Zelo pomembna je tudi podpora skupnosti. Ker utegne biti podjetniška pot na trenutke zelo osamljena, se nekateri podjetniki udeležujejo skupinskih delavnic in dogodkov, na katerih se družijo s podobno mislečimi in se med seboj podpirajo.
Podjetnik mora verjeti v svoje ideje in se ne predati, tudi če mu stvari sprva ne tečejo po načrtih.
Tudi fizično okolje je pomembno
K poslovnemu uspehu veliko vpliva tudi okolje. Za dobro poslovno motivacijo si velja zgledno urediti pisarniško okolje (ali pa domačo pisarno), se urejeno oblačiti ter tudi jesti in spati zdravo. Vsaka izmed naštetih stvari namreč prispeva svoj kamenček v mozaik produktivnosti in uspeha. Spočita glava in zdravo telo sta namreč temelja, na katerih lahko gradite poslovno pot.
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.