Kako povečati spletno prodajo?

by 22 Feb 2019spletna prodaja, kupci

Strokovnjaki za spletno prodajo so si enotni – zgolj prodaja izdelka na spletu še ni razlog, da bo prodaja uspešna, tudi če je izdelek nekoliko cenejši kot v fizični trgovini. Spletne tehnologije pa omogočajo, da uporabniku zagotovite boljšo izkušnjo, zato jih velja izkoristiti.

Spletni trgovci se pogosto sprašujejo o tem, kako predstaviti izdelek na spletu. Tisti manj izvirni se pač odločijo le za objavo osnovnih tehničnih podatkov, fotografije (ali več njih) in cene. Gre pač za preprost spletni katalog, ki je prepuščen pajkom spletnih iskalnikov in njihovi sposobnosti indeksiranja, da tak izdelek potencialen kupec sploh najde.

Spet drugi trgovci se bolj potrudijo. Izdelek opišejo s svojimi besedami ali pa mu dodajo celo še pohvalo kakšnega uporabnika. Ti imajo že več možnosti za uspeh.

Prodajajte razlog(e) za nakup!

A daleč največ možnosti za prodajo imajo tisti spletni trgovci, ki razumejo, da ne prodajajo zgolj izdelkov ali škatel, temveč prodajajo razlog(e) za nakup.

To najlažje storijo tako, da potencialni stranki predstavijo težavo ali bolečino in predstavijo, kako ju z izdelkom odpravi. Bolj podrobno oziroma življenjsko in pristno, kot bosta opisana težava in njena rešitev, večja bo možnost, da si bo nakupovalec rešitev želel kupiti.

Alternativni in prav tako zelo dober razlog za nakup, pa je pisanje o ugodju, ki ga izdelek prinaša. Kupci navadno kupujejo ali rešitev težav ali pa iščejo dodatno udobje/ugodje. Ugodite jim. Tudi s prilagojenimi opisi svojih izdelkov.

Kako povečati spletno prodajo? 2 Kako povečati spletno prodajo? 3 Kako povečati spletno prodajo? 4
Kako povečati spletno prodajo? 5
Kaj so podkasti?

Kaj so podkasti?

Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko  večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This