Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?«
In na to vprašanje morate imeti prepričljiv odgovor. Zato temeljito razmislite o tem, kaj vas dela posebne, boljše od konkurence. Še posebej pa – kaj vas dela edinstvene?
Najverjetneje to ni cena, saj je lahko le eden najcenejši, pa tudi sicer nizke ali celo dumpinške cene ne dovoljujejo zdravega razvoja podjetja. So to dobavni roki? Dvomim, logistična podjetja imajo za vse enake pogoje (in cenike), se mar lahko organizirate bolje od njih? So vaši izdelki boljše kakovosti od konkurenčnih? Kako to dokažete? Mar stranka sploh rabi in zahteva ter kupi boljšo kakovost?
Ne tudi to najverjetneje ni tisto, po čemer izstopate. Zato se iskreno izprašajte – v čem ste posebni?
Edinstvenost
Stranki povejte, da ste v nečem edini oziroma edinstveni in ji to tudi utemeljite. Svojo konkurenčno prednost opišite skozi koristi, ki jih ima stranka z vami ali vašim izdelkom. A pozor – pri tem nikoli ne kopirajte konkurence. Bodite izvirni. Pomaga, če znate rešiti kaj, česar drugi ne znajo. Mar posamezno področje poznate bolje od drugih in del znanja lahko učinkovito prenesete na stranko – bo v tem videla vašo edinstvenost?
Edinstvenost morate znati utemeljiti. In biti pri tem verodostojni. Laži stranke ne sprejemajo, to je eden najhitrejših načinov, kako jih odgnati.
Do boljših rezultatov s sodelovanji in partnerstvi
Slovenski pregovor pravi, da več glav več ve. Vemo tudi, da več rok lahko več postori. Kaj pa v poslu – bi si upali nastopati skupaj s konkurentom?...
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.