Prodaja ali osvajanje?
Podjetja in podjetniki si želijo prodajati, kar pač nudijo – izdelke ali storitve. Pa je to res pravi cilj? Ali ni bolje osvojiti stranko, saj se takšna stranka potem vrača (in kupi še več)?
Če bomo vsakega potencialnega kupca, ki pokaže vsaj malo zanimanja za naš izdelek ali storitev, napadli kot pes kost, bomo kaj hitro pregoreli, rezultat pa bo izostal. Prodaja »za vsako ceno« se na dolgi rok le redko izplača in je tudi v očeh kupcev videti kot krizni ukrep – nekaj, kar počneš, preden propadeš.
Poleg tega je pretirano drezanje v stranko lahko tudi nevarno, sploh če ta dobi občutek, da jo silimo v nakup. Marsikdaj tak kupec dobi še občutek, da nam je z nakupom naredil uslugo. Posledično se tudi hitreje in pogosteje pritožuje, praktično nikoli pa ne pohvali. Takšnih prodaj si vendarle ne želimo, saj jih težko označimo za uspeh.
Osvajanje mora biti načrtno
Tako kot pri iskanju idealnega življenjskega partnerja, velja tudi v poslu poiskati idealne stranke – jih osvajati in osvojiti. Najprej si zato velja razjasniti, katere stranke so za nas idealne in jih podrobneje spoznati. Ugotoviti moramo namreč, zakaj so neki izdelek ali storitev kupile prav pri/od nas. Zelo dobro je stranke tudi vprašati, ali bi kaj lahko še izboljšali – in to dejansko tudi storimo. Zato, da bomo v njihovih očeh še boljši in jim lahko še več (pro)damo.
S tem, ko bomo v očeh stranke videti kot najboljši prodajalec, ki se zanje resnično potrudi, bomo postali tudi njihova prva izbira. Usvajanje lahko torej obrodi izjemne rezultate.
Kaj je optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO)?
Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da...
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.