Kako preživeti prodajni mrk?
Ne glede na to, kaj prodajate, prej ali slej naletite na upad prodaje. Čar je v tem, da ga znate še pravočasno prepoznati in se iz njega izkopati.
Proizvajalci praktično česarkoli so relativno togi, saj celo leto proizvajajo ene in iste izdelke in jih občasno prenovijo ali osvežijo, saj so spremembe v proizvodnji povezane z velikimi stroški. A to končnih kupcev ne zanima prav dosti, svoja mnenja in želje pa izražajo preko povpraševanja.
Ko podjetje ali obrtnik opazi velik upad povpraševanja in posledično tudi prodaje, je morebiti že prepozno. T. i. prodajni mrk velja zato čim prej prepoznati in preprečiti. Dejstvo je, da zunanji dejavniki v prodaji navadno zmagujejo – saj narekujejo povpraševanje in prodajo. Podjetja in ponudniki se morajo tem dejavnikom prilagoditi, sicer bodo stranke in kupci odšli drugam.
Trik ponovnega izumljanja
A včasih za odpravo prodajnega mrka zadostuje že manjši trik, in sicer pristop, po katerem naš izdelek ali storitev prikažemo v novi luči. Ga ponovno izumimo. Predstavimo uporabno vrednost na nov način in tako spodbudimo prodajo.
Podjetja se le redko zavedajo dejstva, da povpraševanje pravzaprav ni odvisno od samega izdelka, ampak od načina, kako ga tržijo – ponujajo kupcem. Kupci morajo imeti dober razlog za nakup. Podjetje naj zato razmisli o dodatnih motivih za nakup posameznega izdelka ali storitve in te kot novost predstavi strankam. Tako bo hipno imelo več možnosti za uspeh in ponovno oživljanje prodaje.
Vedno se torej vprašajte, kaj še je moč z vašim izdelkom početi. Ali pa ga le malenkostno prilagodite v smeri večje/dodatne funkcionalnosti.
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Najboljše grafične prakse na Facebooku
Ali imate težave z novimi dimenzijami oglasnih pasic na Facebooku? Mar vaše oglasne pasice in glavna fotografija niso videti »prav«? Imamo rešitev....
Kako prodajati generaciji Z?
Večkrat slišimo, da starejši ne razumejo mlajših. Kako slednjim prodajati? Vendarle imajo ti lasten denar ali pa denar staršev ... V t. i....
Ne le vsebina, tudi oblika je pomembna
Ko imate enkrat kakovostno vsebino, je preprosto škoda, da je ne bi ljudem servirali v najrazličnejših oblikah. O čem je govora? Ljudje radi beremo,...
Nagrade so pomembne
Podjetja, ki so deležna posameznih nagrad in priznanj, so v očeh kupcev več vredna in bolj spoštovana. Ste bili za kaj nagrajeni. In če niste –...
Kako ostati motiviran podjetnik?
Podjetniška pot ni enostavna. Težav in ovir je cel kup. Kaj torej motivira podjetnike, da vztrajajo na začrtani (samostojni) poti? V zadnjem...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.