Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih lastnosti in interesov. Kako jim torej prodajati in prodati?
Letnica rojstva milenijcev ni zakoreninjena, načeloma pa velja, da so to lahko posamezniki, rojeni med leti 1977 do 2000, odvisno od tega, koga vprašate. To pa pomeni, da predstavljajo četrtino vsega prebivalstva in da prodaja milenijcem ni tako enostavna, kot si mislite.
Mladi milenijci so v šoli, starejši milenijci pa so njihovi starši. Med njimi so ljubitelji udobja in dobrega počutja, pa tudi pustolovski popotniki, ustvarjalci in podjetniki. So pa vsi po vrsti tehnološko podkovani, ustvarjalni in ciljno usmerjeni.
Blagovne znamke morajo milenijce razvajati
Zakaj že? Ker ti to pričakujejo. Milenijci pač niso impulzivni nakupovalci, vse stvari radi preučijo in pretehtajo. Tudi če prodajate izdelke, jih prodajajte skozi uporabniško izkušnjo. Pritegnejo jih fotografije in video posnetki na družabnih omrežjih, ki kažejo, kaj lahko z vašim izdelkom ali storitvijo lahko počno.
Želijo biti udeleženci, ne le gledalci
Deljenje vsebin vaših strank vas lahko bogato nagradi, saj kaže vaše spoštovanje do njih in podporo, kako uporabljajo vaše izdelke ali storitve v svojem življenju. Hkrati vam tovrstna aktivnost zagotavlja tudi vsebino za promocijo blagovne znamke in vam prihrani čas, denar ter energijo, ki bi jih sicer morali vložiti v izdelavo kakovostnih vsebin.
Želijo uporabljati, lastništvo jim ni pomembno
Tudi če prodajate izdelke, razmislite o možnosti dodatnega poslovnega modela – najemništva. Milenijci namreč niso nagnjeni k lastništvu nepremičnin in premičnin, so namreč zagovorniki poslovnih modelov, ki omogočajo najem in plačilo po uporabi. Izposoja, lizing, najemnina – to so pojmi, ki so jim bliže kot visoki izdatki.
Kako v marketingu uporabljati metafore?
Moč metafor je v tem, da ustvarjajo živahne, preproste slike v naši glavi, kjer ostanejo brez popačenja. Metafore lahko uporabite kot marketinško...
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.