Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih.
Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če nimate oprijemljivega izdelka, ki bi ga lahko predstavili potencialnem kupcu, je težko pokazati in govoriti o tem, kako dragocena je storitev za vaše stranke. Storitvena podjetja morajo zato biti bolj ustvarjalna pri načrtovanju marketinške strategije za družbene medije.
Kdo kupuje vašo storitev?
Najprej morate seveda vedeti, kdo kupuje vašo storitev? Ugotovite, kdo potrebuje vašo storitev. Kako lahko to ugotovite? Opravite tržne raziskave, poiščite ljudi, ki jih vaša storitev lahko zanima. Primerno mesto za anketiranje ljudi so tudi Facebook ali LinkedIn skupine uporabnikov, a tu še pred objavo ankete preverite pravila skupine ali se obrnite na skrbnika skupine. V primeru obsežnejših anket si lahko pomagate tudi s programi, kot so: Google Forms, SurveyMonkey, Typeform in podobni.
Pričevanja/izkušnje strank
Kot podjetnik ali lastnik malega podjetja boste kaj hitro ugotovili, da so priporočila strank najboljši način za pridobivanje novih strank. Pridobivanje priporočil s strani strank je izjemno pomembno. Mnogi lastniki podjetij objavljajo njihove izjave na spletni strani, vendar lahko vi naredite korak naprej, npr. ustvarite pomenljive fotografije in jim dodate kratke izjave/izkušnje strank, ki so uporabile vašo storitev.
Citati navdiha
Verjeli ali ne, tudi navdihujoči citati lahko sprožijo zanimiv odziv uporabnikov družbenih omrežij. To lahko povežete z raziskavo trga – stranke vprašajte, kdo vpliva na njihovo življenje in jih navdihuje. Potem pa jim servirajte ustrezne citate.
Uporabnike naučite nečesa
Zelo dober način, kako prepričati ljudi v uporabo storitve, ki je še ne poznajo ali pa je niso preizkusili, je ta, da jim jo predstavite skozi prakso ali pa jim odprete novo dimenzijo – skratka jih naučite nekaj novega. Če bodo v njej prepoznali dodano vrednost, jo bodo zagotovo začeli uporabljati.
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Najboljše grafične prakse na Facebooku
Ali imate težave z novimi dimenzijami oglasnih pasic na Facebooku? Mar vaše oglasne pasice in glavna fotografija niso videti »prav«? Imamo rešitev....
Kako prodajati generaciji Z?
Večkrat slišimo, da starejši ne razumejo mlajših. Kako slednjim prodajati? Vendarle imajo ti lasten denar ali pa denar staršev ... V t. i....
Ne le vsebina, tudi oblika je pomembna
Ko imate enkrat kakovostno vsebino, je preprosto škoda, da je ne bi ljudem servirali v najrazličnejših oblikah. O čem je govora? Ljudje radi beremo,...
Nagrade so pomembne
Podjetja, ki so deležna posameznih nagrad in priznanj, so v očeh kupcev več vredna in bolj spoštovana. Ste bili za kaj nagrajeni. In če niste –...
Kako ostati motiviran podjetnik?
Podjetniška pot ni enostavna. Težav in ovir je cel kup. Kaj torej motivira podjetnike, da vztrajajo na začrtani (samostojni) poti? V zadnjem...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.