Kako skleniti posel?
Pravijo, da v poslu ni bližnjic. Nič ne de, je pa zato najkrajša pot tista, ki gre naravnost. Sledi nekaj prodajnih napotkov za sklenitev posla.
Najhitrejša pot do katere koli odločitve je tista, ki je najbolj neposredna. Prodajalci pogosto pozabijo, kako biti neposreden. Ko poskušate skleniti posel, recite: »Marjan, bova ta posel zaključila ta mesec ali prihodnji« Ne bojte se biti neposredni, saj s tem nič ne izgubite, kvečjemu pridobite. Druga stran bo vedela, da ima opravka z resnim prodajalcem, ki ne želi izgubljati časa.
Prijateljevanje s tajnicami
Naj bo slišati še tako noro, toda tajnice in osebni pomočniki so lahko vaš adut. Vedo namreč, v katerih omarah se skrivajo morebitni okostnjaki, poznajo cilje svojega šefa in so motivirani, da pomagajo svojim šefom, saj se tako meri tudi njihov uspeh. Poleg tega so tajnice in pomočniki vendarle lažje dostopni, prej boste govorili z njimi in dobili možnost vplivati nanje.
Servirajte uporabne predloge
Eden najboljših prodajnih nasvetov je tudi ta, da strankam dajemo predloge rabe izdelkov/storitev. Ko s strankami komuniciramo o trenutnih naročilih ali zahtevah (tudi o težavah s strankami), dodamo stavek ali dva o drugih načinih, kako jim lahko še pomagamo. To je odličen način, da lahko stranka razmišlja še o naših drugih storitvah ali izdelkih, ki jih ponujamo in o katerih morda prej ni vedela nič.
Ne pozabite na stare stranke
Prodajalci ob nekaj neuspehih obupajo. Napaka. Tudi če s posamezno prodajno ponudbo niste bili uspešni, poskušajte znova čez nekaj mesecev. Preverite, kakšno je stanje v podjetju. Ne boste verjeli, koliko posla lahko sklenete že s tem, ko ste prijazni in pripravljeni pomagati. Vzdrževanje stikov je zelo pomembno – tudi če vaš kontakt na drugi strani zamenja podjetje, si vas bo zapomnil in mimogrede lahko pridobite nov posel.
Kaj je prodajni marketing?
Iščete ideje za rast vašega poslovanja? Najprej morate razumeti, zakaj tradicionalne strategije prodaje in trženja ne uspevajo in kako razviti...
Cenovna pogajanja in ego
V poslu prej ali slej naletite na pogajanja o ceni, posebej, če gre za večje zneske ali projekte. Boste iz njih izšli kot zmagovalec? Manjša kot je...
Video je vaš zaveznik
Številni prodajalci se bojijo predstavitev pri zahtevnih strankah, posebej, če gre za občinstvo, sestavljeno iz (res) pomembnih ljudi. Ali pa...
»Hashtage« velja uporabljati premišljeno
Najrazličnejše oznake, t. i. hashtagi, ki spremljajo objave na družbenih omrežjih, so lahko prav tako pomembne kot vsebina sama. Uporabljati jih...
Ustvarite odlično delovno okolje – splača se
Je fluktuacija v vašem podjetju nadpovprečno visoka? Zagotovo obstajajo razlogi za to. Eden najboljših načinov, kako zadržati uspešne kadre, je...
Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.