Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne kupce v zveste stranke. Toda, ali res veste, kakšnih vsebin si želijo vaše stranke?
Ni vam treba biti jasnovidni, da bi ugotovili, kaj bo ugajalo vašemu občinstvu. Če veste, kje iskati in kaj upoštevati, boste ugotovili, da vam stranke pravzaprav same povedo, kaj iščejo. Z upoštevanjem pomembnih interesnih področij strank in z uporabo enostavnih metod za sledenje in opazovanje podatkov in komentarjev boste vedno korak pred (vsebinskimi) potrebami svojega občinstva.
Raziščite in premagajte konkurenco
Oglejte si priljubljene strani konkurentov, tako spletne strani, dnevnike, objave na družbenih omrežjih. Kdo se pravilno »igra« z občinstvom? Kakšni so njihovi privrženci, ki delijo in komentirajo vsebine? Katere vsebine »vlečejo«? Že ob tovrstni raziskavi se boste veliko naučili.
A vaš cilj ni priprava enakih vsebin. Biti morate boljši. Ponuditi morate nove poglede na iste ideje, skratka ponuditi vsebino, ki presega tisto, ki jo nudijo vaši konkurenti.
Ljudje cenijo inovacije. Če presežete pričakovanja občinstva, ga boste prevzeli konkurentom. Prepoznali vas bodo kot zaželeno podjetje ali ponudnika, še posebej, če bodo lahko iz vaše vsebine pridobili več vrednosti.
»Vohunite« za lastnimi sledilci
Če je vaše spletno mesto ali podjetje aktivno prisotno na družabnih medijih, si podrobneje oglejte interakcije z uporabniki. Kakšni ljudje vam sledijo? So to tehnološki navdušenci, ki obožujejo igranje iger in mobilne aplikacije, ali pa gre za ljudi, ki radi z javnostjo delijo video posnetke o kuhanju? V svoje nove vsebine poskusite vključiti čim več njihovih interesov in jih povezati na vaše ključno sporočilo.
Zelo dober vir idej so lahko tudi komentarji uporabnikov, posebej, če so dobro argumentirani. Ljudje včasih zelo odkrito razpravljajo o svojih bolečinah glede rabe izdelka ali storitve. Če boste razumeli to bolečino, jo lahko tudi odpravite in postanete rešitelj v očeh občinstva.
Kaj je prodajni marketing?
Iščete ideje za rast vašega poslovanja? Najprej morate razumeti, zakaj tradicionalne strategije prodaje in trženja ne uspevajo in kako razviti...
Cenovna pogajanja in ego
V poslu prej ali slej naletite na pogajanja o ceni, posebej, če gre za večje zneske ali projekte. Boste iz njih izšli kot zmagovalec? Manjša kot je...
Kako skleniti posel?
Pravijo, da v poslu ni bližnjic. Nič ne de, je pa zato najkrajša pot tista, ki gre naravnost. Sledi nekaj prodajnih napotkov za sklenitev posla....
Video je vaš zaveznik
Številni prodajalci se bojijo predstavitev pri zahtevnih strankah, posebej, če gre za občinstvo, sestavljeno iz (res) pomembnih ljudi. Ali pa...
»Hashtage« velja uporabljati premišljeno
Najrazličnejše oznake, t. i. hashtagi, ki spremljajo objave na družbenih omrežjih, so lahko prav tako pomembne kot vsebina sama. Uporabljati jih...
Ustvarite odlično delovno okolje – splača se
Je fluktuacija v vašem podjetju nadpovprečno visoka? Zagotovo obstajajo razlogi za to. Eden najboljših načinov, kako zadržati uspešne kadre, je...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.