Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne kupce v zveste stranke. Toda, ali res veste, kakšnih vsebin si želijo vaše stranke?
Ni vam treba biti jasnovidni, da bi ugotovili, kaj bo ugajalo vašemu občinstvu. Če veste, kje iskati in kaj upoštevati, boste ugotovili, da vam stranke pravzaprav same povedo, kaj iščejo. Z upoštevanjem pomembnih interesnih področij strank in z uporabo enostavnih metod za sledenje in opazovanje podatkov in komentarjev boste vedno korak pred (vsebinskimi) potrebami svojega občinstva.
Raziščite in premagajte konkurenco
Oglejte si priljubljene strani konkurentov, tako spletne strani, dnevnike, objave na družbenih omrežjih. Kdo se pravilno »igra« z občinstvom? Kakšni so njihovi privrženci, ki delijo in komentirajo vsebine? Katere vsebine »vlečejo«? Že ob tovrstni raziskavi se boste veliko naučili.
A vaš cilj ni priprava enakih vsebin. Biti morate boljši. Ponuditi morate nove poglede na iste ideje, skratka ponuditi vsebino, ki presega tisto, ki jo nudijo vaši konkurenti.
Ljudje cenijo inovacije. Če presežete pričakovanja občinstva, ga boste prevzeli konkurentom. Prepoznali vas bodo kot zaželeno podjetje ali ponudnika, še posebej, če bodo lahko iz vaše vsebine pridobili več vrednosti.
»Vohunite« za lastnimi sledilci
Če je vaše spletno mesto ali podjetje aktivno prisotno na družabnih medijih, si podrobneje oglejte interakcije z uporabniki. Kakšni ljudje vam sledijo? So to tehnološki navdušenci, ki obožujejo igranje iger in mobilne aplikacije, ali pa gre za ljudi, ki radi z javnostjo delijo video posnetke o kuhanju? V svoje nove vsebine poskusite vključiti čim več njihovih interesov in jih povezati na vaše ključno sporočilo.
Zelo dober vir idej so lahko tudi komentarji uporabnikov, posebej, če so dobro argumentirani. Ljudje včasih zelo odkrito razpravljajo o svojih bolečinah glede rabe izdelka ali storitve. Če boste razumeli to bolečino, jo lahko tudi odpravite in postanete rešitelj v očeh občinstva.
Kako v marketingu uporabljati metafore?
Moč metafor je v tem, da ustvarjajo živahne, preproste slike v naši glavi, kjer ostanejo brez popačenja. Metafore lahko uporabite kot marketinško...
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.