Kako veliko omrežje potrebujete za uspešen posel?

Eden največjih mitov v poslu je, da morate imeti veliko mrežo kontaktov, če želite uspeti. Pravzaprav za začetek potrebujete le 5 ali 10 (pravih) ljudi.
Realnost je taka, da velikost vašega omrežja ni tisto, kar je ključnega za poslovni uspeh. Šteje namreč vpliv ljudi v vaši mreži.
- Če vaša mreža šteje 1000 ljudi, vendar tem manjka vpliva, bo njena tržna vrednost blizu nič.
- Če ima vaša mreža samo 10 ljudi, vendar so ti zelo motivirani in imajo dejanski vpliv, bo to za vas imelo ogromno komercialno vrednost.
Nehajte zapravljati čas za izmenjavo vizitk na dogodkih, namenjenih mreženju. Ljudje, ki se udeležujejo teh dogodkov, so tam, da vam nekaj prodajo, ne pa kupijo od vas. Nihče od vplivnih ljudi se »prostovoljno« ne udeležuje dogodkov, namenjenih mreženju.
Strokovnjaki za mreženje so odkrili pravi način, kako se povezati s pravimi ljudmi, in sicer takole: namerno morate ciljati nanje.
Preverite svoje omrežje
Tu je naš predlog: sestavite seznam 30 najvplivnejših ljudi na vašem področju/trgu. Ta seznam lahko vključuje različne ljudi, npr. kakovostne potencialne stranke ali vplivne predstavnike; tudi ljudi, ki vas lahko priporočijo številnim kupcem. Nato sestavite načrt, ki vam bo omogočil, da pridobite njihovo pozornost. Ta usmerjen pristop zahteva čas, vendar so nagrade ogromne.
Ne verjamete? Pomislite, kako bi lahko izgledalo vaše podjetje, če bi to že storili. In se lotite dela.
Moč priporočil
Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih...
Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko,...
Mar zvestoba res sodi v shemo?
Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo...
Spoznajte strategijo treh krogov
Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne...
Imate ustrezen marketinško-prodajni načrt?
Če naj bosta trženje in prodaja učinkovita, potrebujete dober načrt. Ta mora biti iskren in premišljen, saj ga boste le tako lahko uresničili ali...
Kako doseči učinkovito prodajo?
Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.