Kako veliko omrežje potrebujete za uspešen posel?

Eden največjih mitov v poslu je, da morate imeti veliko mrežo kontaktov, če želite uspeti. Pravzaprav za začetek potrebujete le 5 ali 10 (pravih) ljudi.
Realnost je taka, da velikost vašega omrežja ni tisto, kar je ključnega za poslovni uspeh. Šteje namreč vpliv ljudi v vaši mreži.
- Če vaša mreža šteje 1000 ljudi, vendar tem manjka vpliva, bo njena tržna vrednost blizu nič.
- Če ima vaša mreža samo 10 ljudi, vendar so ti zelo motivirani in imajo dejanski vpliv, bo to za vas imelo ogromno komercialno vrednost.
Nehajte zapravljati čas za izmenjavo vizitk na dogodkih, namenjenih mreženju. Ljudje, ki se udeležujejo teh dogodkov, so tam, da vam nekaj prodajo, ne pa kupijo od vas. Nihče od vplivnih ljudi se »prostovoljno« ne udeležuje dogodkov, namenjenih mreženju.
Strokovnjaki za mreženje so odkrili pravi način, kako se povezati s pravimi ljudmi, in sicer takole: namerno morate ciljati nanje.
Preverite svoje omrežje
Tu je naš predlog: sestavite seznam 30 najvplivnejših ljudi na vašem področju/trgu. Ta seznam lahko vključuje različne ljudi, npr. kakovostne potencialne stranke ali vplivne predstavnike; tudi ljudi, ki vas lahko priporočijo številnim kupcem. Nato sestavite načrt, ki vam bo omogočil, da pridobite njihovo pozornost. Ta usmerjen pristop zahteva čas, vendar so nagrade ogromne.
Ne verjamete? Pomislite, kako bi lahko izgledalo vaše podjetje, če bi to že storili. In se lotite dela.
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.