Kako voditi stranke?

Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k nakupu.
Stranke je treba k nakupu pozvati. Sploh v trenutku, ko smo jih z opisom koristi svojega izdelka ali storitve navdušili do te mere, da ga želijo imeti. Strankam ni priporočljivo odrezati vsebine ali pa jim dati (pre)več časa za razmislek.
Američani spodbudi k nakupu pravijo call to action. Saj ne, da potrebujejo stranke brco v rit, vsekakor pa potrebujejo spodbudo k naslednjemu koraku – nakupu. Ko ste potencialno stranko prepričali, da je vaš izdelek ali storitev ravno pravšnji zanjo, ji zaupajte še, kako ga lahko čim prej dobi.
Elementi nakupne spodbude
Odvisno od faze nakupnega procesa, v kateri se naša potencialna stranka nahaja, oblikujemo tudi spodbude. Kupcev stanovanja verjetno ne bomo prepričali z gumbom »Kupi zdaj«, temveč jim velja na koncu opisa in ponudbe napisati ključne podatke in jih pozvati k ogledu nepremičnine – tam pa bomo prodajni postopek nadaljevali z drugačno vrsto nakupne spodbude.
Vsekakor pa velja vsebine zaključevati z jasnimi spodbudami – k naslednjemu koraku ali nakupu. Spodbudo lahko v prodajnem pismu zapišete tudi v povsem zadnji stavek, že po vašem podpisu, torej predel P.S.
Moč priporočil
Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih...
Mar zvestoba res sodi v shemo?
Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo...
Imate ustrezen marketinško-prodajni načrt?
Če naj bosta trženje in prodaja učinkovita, potrebujete dober načrt. Ta mora biti iskren in premišljen, saj ga boste le tako lahko uresničili ali...
Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko,...
Spoznajte strategijo treh krogov
Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne...
Kako doseči učinkovito prodajo?
Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.