Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in podjetnikov.
Ste se kdaj vprašali, kaj naredi vaše stranke zadovoljne? To ni nujno le sama kakovost izdelka, temveč tudi način vaše interakcije.
Ugotovite, kateri način vaše razpoložljivosti najbolj razveseli stranke – nekatere prisegajo na direkten stik v prodajalni, spet druge na telefonski klic (naročilo), tretje na e-pošto, četrte na družbena omrežja. Posebej slednja so izjemno priljubljena, saj raziskava podjetja Citrix ugotavlja, da je že 90 odstotkov strank v ZDA stopilo v stik s podjetjem oziroma blagovno znamko prav preko družbenih omrežij.
Delovni čas naj bo jasen in viden
Strokovnjaki priporočajo, da ste strankam čim dlje na voljo, a to je pri majhnih podjetjih in podjetnikih praktično nemogoče. Zato natančno opredelite delovni čas in se ga tudi držite – to velja tudi za spletno interakcijo. Stranke so namreč zelo razočarane, če vas ne morejo doseči v času, ki ste ga vi opredelili. Kako boste zadovoljili stranko, če ne utegnete niti prisluhniti njenim potrebam?
Študija podjetja Marketing Charts je tudi razkrila, da je za kar 47 % strank najpomembnejši del uporabniške izkušnje hitro odzivanje na poizvedbe/vprašanja.
Predajanje znanja in izkušenj
Stranke cenijo tudi kakovost informacij. Prav zato lahko na spletni strani ali digitalnih kanalih strankam predajate znanja in izkušnje v obliki nasvetov in dobrih praks. Pri tem ne izpostavljajte le svojih izdelkov ali storitev, temveč uporabnikom pokažite, kaj vse lahko še storijo z novo pridobljenim znanjem.
Ljudje cenimo iskrenost
Bodite iskreni. Če vas stranke dobijo na laži, ne bodo zadovoljne. Nasprotno pa gre resnica zelo daleč in je temelj tako zadovoljstva kot tudi zaupanja.
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Najboljše grafične prakse na Facebooku
Ali imate težave z novimi dimenzijami oglasnih pasic na Facebooku? Mar vaše oglasne pasice in glavna fotografija niso videti »prav«? Imamo rešitev....
Kako prodajati generaciji Z?
Večkrat slišimo, da starejši ne razumejo mlajših. Kako slednjim prodajati? Vendarle imajo ti lasten denar ali pa denar staršev ... V t. i....
Ne le vsebina, tudi oblika je pomembna
Ko imate enkrat kakovostno vsebino, je preprosto škoda, da je ne bi ljudem servirali v najrazličnejših oblikah. O čem je govora? Ljudje radi beremo,...
Nagrade so pomembne
Podjetja, ki so deležna posameznih nagrad in priznanj, so v očeh kupcev več vredna in bolj spoštovana. Ste bili za kaj nagrajeni. In če niste –...
Kako ostati motiviran podjetnik?
Podjetniška pot ni enostavna. Težav in ovir je cel kup. Kaj torej motivira podjetnike, da vztrajajo na začrtani (samostojni) poti? V zadnjem...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.