Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in podjetnikov.
Ste se kdaj vprašali, kaj naredi vaše stranke zadovoljne? To ni nujno le sama kakovost izdelka, temveč tudi način vaše interakcije.
Ugotovite, kateri način vaše razpoložljivosti najbolj razveseli stranke – nekatere prisegajo na direkten stik v prodajalni, spet druge na telefonski klic (naročilo), tretje na e-pošto, četrte na družbena omrežja. Posebej slednja so izjemno priljubljena, saj raziskava podjetja Citrix ugotavlja, da je že 90 odstotkov strank v ZDA stopilo v stik s podjetjem oziroma blagovno znamko prav preko družbenih omrežij.
Delovni čas naj bo jasen in viden
Strokovnjaki priporočajo, da ste strankam čim dlje na voljo, a to je pri majhnih podjetjih in podjetnikih praktično nemogoče. Zato natančno opredelite delovni čas in se ga tudi držite – to velja tudi za spletno interakcijo. Stranke so namreč zelo razočarane, če vas ne morejo doseči v času, ki ste ga vi opredelili. Kako boste zadovoljili stranko, če ne utegnete niti prisluhniti njenim potrebam?
Študija podjetja Marketing Charts je tudi razkrila, da je za kar 47 % strank najpomembnejši del uporabniške izkušnje hitro odzivanje na poizvedbe/vprašanja.
Predajanje znanja in izkušenj
Stranke cenijo tudi kakovost informacij. Prav zato lahko na spletni strani ali digitalnih kanalih strankam predajate znanja in izkušnje v obliki nasvetov in dobrih praks. Pri tem ne izpostavljajte le svojih izdelkov ali storitev, temveč uporabnikom pokažite, kaj vse lahko še storijo z novo pridobljenim znanjem.
Ljudje cenimo iskrenost
Bodite iskreni. Če vas stranke dobijo na laži, ne bodo zadovoljne. Nasprotno pa gre resnica zelo daleč in je temelj tako zadovoljstva kot tudi zaupanja.
Do boljših rezultatov s sodelovanji in partnerstvi
Slovenski pregovor pravi, da več glav več ve. Vemo tudi, da več rok lahko več postori. Kaj pa v poslu – bi si upali nastopati skupaj s konkurentom?...
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.