Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?
Marketinški strokovnjaki podjetjem svetujejo uporabo priporočil, a »po pameti«. Z njimi vendarle ne gre pretiravati. Če boste strankam dva- ali trikrat na leto poslali priporočilo za svoje izdelke ali storitve, s tem ne bo nič narobe, v primeru pa da bi jih gnjavili vsak mesec ali celo teden, pa lahko dosežete nasproten učinek od želenega.
Posebne priložnosti za serviranje priporočil
Obstajajo pa tudi t. i. posebne priložnosti v interakciji med prodajalcem in stranko, ki jih velja izkoristiti za serviranje priporočil. Ena takšnih je pritožba s strani kupca. Ob morebitni pritožbi ali reklamaciji s strani stranke, to najprej uspešno rešite in se ji odkupite z drobnim darilcem. Teden po rešitvi težave pa preverite, če je stranka zadovoljna in ji predlagajte, naj svojo dobro izkušnjo deli naprej.
Druga priložnost, ki jo velja vsekakor izkoristiti za priporočila, je naslednji nakup. Če veste, da se je stranka vrnila po enak ali drug izdelek, jo vprašajte, kako je zadovoljna z njim, nato pa dodajte še, če ve za koga, ki bi ga tak izdelek zanimal in napeljite pogovor v smeri priporočil.
Tudi trenutek, ko nas stranka prosi za manjšo ali večjo uslugo velja izkoristiti za priporočila. V tem primeru se stranka celo počuti dolžna vrniti uslugo, ustno priporočilo pa je zelo enostavno poplačilo.
Moč priporočil
Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih...
Mar zvestoba res sodi v shemo?
Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo...
Imate ustrezen marketinško-prodajni načrt?
Če naj bosta trženje in prodaja učinkovita, potrebujete dober načrt. Ta mora biti iskren in premišljen, saj ga boste le tako lahko uresničili ali...
Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko,...
Spoznajte strategijo treh krogov
Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne...
Kako doseči učinkovito prodajo?
Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.