Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?
Marketinški strokovnjaki podjetjem svetujejo uporabo priporočil, a »po pameti«. Z njimi vendarle ne gre pretiravati. Če boste strankam dva- ali trikrat na leto poslali priporočilo za svoje izdelke ali storitve, s tem ne bo nič narobe, v primeru pa da bi jih gnjavili vsak mesec ali celo teden, pa lahko dosežete nasproten učinek od želenega.
Posebne priložnosti za serviranje priporočil
Obstajajo pa tudi t. i. posebne priložnosti v interakciji med prodajalcem in stranko, ki jih velja izkoristiti za serviranje priporočil. Ena takšnih je pritožba s strani kupca. Ob morebitni pritožbi ali reklamaciji s strani stranke, to najprej uspešno rešite in se ji odkupite z drobnim darilcem. Teden po rešitvi težave pa preverite, če je stranka zadovoljna in ji predlagajte, naj svojo dobro izkušnjo deli naprej.
Druga priložnost, ki jo velja vsekakor izkoristiti za priporočila, je naslednji nakup. Če veste, da se je stranka vrnila po enak ali drug izdelek, jo vprašajte, kako je zadovoljna z njim, nato pa dodajte še, če ve za koga, ki bi ga tak izdelek zanimal in napeljite pogovor v smeri priporočil.
Tudi trenutek, ko nas stranka prosi za manjšo ali večjo uslugo velja izkoristiti za priporočila. V tem primeru se stranka celo počuti dolžna vrniti uslugo, ustno priporočilo pa je zelo enostavno poplačilo.
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Najboljše grafične prakse na Facebooku
Ali imate težave z novimi dimenzijami oglasnih pasic na Facebooku? Mar vaše oglasne pasice in glavna fotografija niso videti »prav«? Imamo rešitev....
Kako prodajati generaciji Z?
Večkrat slišimo, da starejši ne razumejo mlajših. Kako slednjim prodajati? Vendarle imajo ti lasten denar ali pa denar staršev ... V t. i....
Ne le vsebina, tudi oblika je pomembna
Ko imate enkrat kakovostno vsebino, je preprosto škoda, da je ne bi ljudem servirali v najrazličnejših oblikah. O čem je govora? Ljudje radi beremo,...
Nagrade so pomembne
Podjetja, ki so deležna posameznih nagrad in priznanj, so v očeh kupcev več vredna in bolj spoštovana. Ste bili za kaj nagrajeni. In če niste –...
Kako ostati motiviran podjetnik?
Podjetniška pot ni enostavna. Težav in ovir je cel kup. Kaj torej motivira podjetnike, da vztrajajo na začrtani (samostojni) poti? V zadnjem...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.