Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?
Marketinški strokovnjaki podjetjem svetujejo uporabo priporočil, a »po pameti«. Z njimi vendarle ne gre pretiravati. Če boste strankam dva- ali trikrat na leto poslali priporočilo za svoje izdelke ali storitve, s tem ne bo nič narobe, v primeru pa da bi jih gnjavili vsak mesec ali celo teden, pa lahko dosežete nasproten učinek od želenega.
Posebne priložnosti za serviranje priporočil
Obstajajo pa tudi t. i. posebne priložnosti v interakciji med prodajalcem in stranko, ki jih velja izkoristiti za serviranje priporočil. Ena takšnih je pritožba s strani kupca. Ob morebitni pritožbi ali reklamaciji s strani stranke, to najprej uspešno rešite in se ji odkupite z drobnim darilcem. Teden po rešitvi težave pa preverite, če je stranka zadovoljna in ji predlagajte, naj svojo dobro izkušnjo deli naprej.
Druga priložnost, ki jo velja vsekakor izkoristiti za priporočila, je naslednji nakup. Če veste, da se je stranka vrnila po enak ali drug izdelek, jo vprašajte, kako je zadovoljna z njim, nato pa dodajte še, če ve za koga, ki bi ga tak izdelek zanimal in napeljite pogovor v smeri priporočil.
Tudi trenutek, ko nas stranka prosi za manjšo ali večjo uslugo velja izkoristiti za priporočila. V tem primeru se stranka celo počuti dolžna vrniti uslugo, ustno priporočilo pa je zelo enostavno poplačilo.
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.