Kdo so prodajni specialci?

by 5 Jul 2019prodaja, spletna prodaja, zaposleni

V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce.

Specialci so v vojski enota za posebne naloge. So najbolj izurjeni in izkušeni vojaki. Njihova analogija v prodajnem svetu pa so prodajni specialci. Za podjetje je pomembno, da premore vsaj dva ali tri prodajne specialce, ki bodo (iz)urili oddelek prodaje in mu pomagali do boljših rezultatov.

Prodajni specialci so prodajalci, ki stalno sledijo trendom na trgu in spremljajo potrebe strank. Po potrebi nato prilagajajo prodajne nastope in jih testirajo v praksi. Če se zadeva obnese pri specialcih, jo velja postopoma razširiti na večji del zaposlenih v prodaji. Postopoma, ne takoj!

Za učinkovitost prodajnih specialcev je pomembno tudi to, da spremembe niso korenite, temveč postopne. Vsak prodajni pristop temeljito preizkusite. Videli boste, kaj deluje in kaj ne. Prav tako v ekipo specialcev ne velja kar takoj uvrstiti vseh najboljših prodajalcev, saj bi to lahko okrnilo ravnovesje v prodaji.

V ekipi specialcev naj bo tako ena »prodajna zvezda«, ki ji družbo delata še dva dobra in v prihodnost zazrta prodajalca.

Kdo so prodajni specialci? 2 Kdo so prodajni specialci? 3 Kdo so prodajni specialci? 4
Kdo so prodajni specialci? 5
Cenovna pogajanja in ego

Cenovna pogajanja in ego

V poslu prej ali slej naletite na pogajanja o ceni, posebej, če gre za večje zneske ali projekte. Boste iz njih izšli kot zmagovalec? Manjša kot je...

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This