Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce.
Specialci so v vojski enota za posebne naloge. So najbolj izurjeni in izkušeni vojaki. Njihova analogija v prodajnem svetu pa so prodajni specialci. Za podjetje je pomembno, da premore vsaj dva ali tri prodajne specialce, ki bodo (iz)urili oddelek prodaje in mu pomagali do boljših rezultatov.
Prodajni specialci so prodajalci, ki stalno sledijo trendom na trgu in spremljajo potrebe strank. Po potrebi nato prilagajajo prodajne nastope in jih testirajo v praksi. Če se zadeva obnese pri specialcih, jo velja postopoma razširiti na večji del zaposlenih v prodaji. Postopoma, ne takoj!
Za učinkovitost prodajnih specialcev je pomembno tudi to, da spremembe niso korenite, temveč postopne. Vsak prodajni pristop temeljito preizkusite. Videli boste, kaj deluje in kaj ne. Prav tako v ekipo specialcev ne velja kar takoj uvrstiti vseh najboljših prodajalcev, saj bi to lahko okrnilo ravnovesje v prodaji.
V ekipi specialcev naj bo tako ena »prodajna zvezda«, ki ji družbo delata še dva dobra in v prihodnost zazrta prodajalca.
Najboljše grafične prakse na Facebooku
Ali imate težave z novimi dimenzijami oglasnih pasic na Facebooku? Mar vaše oglasne pasice in glavna fotografija niso videti »prav«? Imamo rešitev....
Kako prodajati generaciji Z?
Večkrat slišimo, da starejši ne razumejo mlajših. Kako slednjim prodajati? Vendarle imajo ti lasten denar ali pa denar staršev ... V t. i....
Ne le vsebina, tudi oblika je pomembna
Ko imate enkrat kakovostno vsebino, je preprosto škoda, da je ne bi ljudem servirali v najrazličnejših oblikah. O čem je govora? Ljudje radi beremo,...
Nagrade so pomembne
Podjetja, ki so deležna posameznih nagrad in priznanj, so v očeh kupcev več vredna in bolj spoštovana. Ste bili za kaj nagrajeni. In če niste –...
Kako ostati motiviran podjetnik?
Podjetniška pot ni enostavna. Težav in ovir je cel kup. Kaj torej motivira podjetnike, da vztrajajo na začrtani (samostojni) poti? V zadnjem...
Do boljših rezultatov s sodelovanji in partnerstvi
Slovenski pregovor pravi, da več glav več ve. Vemo tudi, da več rok lahko več postori. Kaj pa v poslu – bi si upali nastopati skupaj s konkurentom?...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.