Ko spletna stran postane motor za trženje
Večina malih podjetij se ne zaveda, da njihovo spletno mesto lahko postane prodajni stroj, ki deluje v režimu 24/7.
Vaše spletno mesto lahko pri zainteresiranih potencialnih strankah ustvari visokokakovostne poizvedbe, telefonske klice in prodajo – če ste ga seveda zasnovali pravilno.
Kadar je spletno mesto profesionalno zasnovano in tržno, je podobno trgovini, ki stoji v središču z obiskovalci natrpane ulice. Žal je večina spletnih mest malih podjetij bolj podobna trgovinam, ki so sredi ničesar, do njih ne vodi niti makadamska cesta. So zastarela in brez pravih trženjskih prijemov.
A danes so naložbe, potrebne za profesionalno spletno mesto ali blog, minimalne. Seveda lahko zanje porabite tudi na tisoče evrov, a rezultati so lahko vidni še bistveno hitreje.
Spletne strani se lotite resno kot obleke pred pomembnim sestankom
Dodaten razlog, da morate svoje spletno mesto jemati resno, je ta, da skoraj vsi ljudje uporabljajo internet za preverjanje potencialnega prodajalca ali ponudnika storitev. Preden se odločijo, ali bodo poslovali s ponudnikom ali ne, bo velika večina ljudi poiskala spletno mesto ponudnika! Sem sodijo ljudje, katerim tržite svoje storitve. Kaj jim torej vaše spletno mesto »pove« o vašem podjetju?
Kakovost in vsebina vašega spletnega mesta spodbuditi ljudi, da pridejo k vam, na spletu se morate predstaviti v popolnoma profesionalni luči.
Če vaše dosedanje trženje ni ustvarilo odziva, na katerega ste upali, ne pozabite, da so ljudje, ki so stopili v stik z vami, najprej obiskali vaše spletno mesto. Strokovna podoba in optimizirano spletno mesto sta bistvenega pomena. Tako preprosto je.
Moč priporočil
Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih...
Mar zvestoba res sodi v shemo?
Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo...
Imate ustrezen marketinško-prodajni načrt?
Če naj bosta trženje in prodaja učinkovita, potrebujete dober načrt. Ta mora biti iskren in premišljen, saj ga boste le tako lahko uresničili ali...
Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko,...
Spoznajte strategijo treh krogov
Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne...
Kako doseči učinkovito prodajo?
Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.