Ko spletna stran postane motor za trženje
Večina malih podjetij se ne zaveda, da njihovo spletno mesto lahko postane prodajni stroj, ki deluje v režimu 24/7.
Vaše spletno mesto lahko pri zainteresiranih potencialnih strankah ustvari visokokakovostne poizvedbe, telefonske klice in prodajo – če ste ga seveda zasnovali pravilno.
Kadar je spletno mesto profesionalno zasnovano in tržno, je podobno trgovini, ki stoji v središču z obiskovalci natrpane ulice. Žal je večina spletnih mest malih podjetij bolj podobna trgovinam, ki so sredi ničesar, do njih ne vodi niti makadamska cesta. So zastarela in brez pravih trženjskih prijemov.
A danes so naložbe, potrebne za profesionalno spletno mesto ali blog, minimalne. Seveda lahko zanje porabite tudi na tisoče evrov, a rezultati so lahko vidni še bistveno hitreje.
Spletne strani se lotite resno kot obleke pred pomembnim sestankom
Dodaten razlog, da morate svoje spletno mesto jemati resno, je ta, da skoraj vsi ljudje uporabljajo internet za preverjanje potencialnega prodajalca ali ponudnika storitev. Preden se odločijo, ali bodo poslovali s ponudnikom ali ne, bo velika večina ljudi poiskala spletno mesto ponudnika! Sem sodijo ljudje, katerim tržite svoje storitve. Kaj jim torej vaše spletno mesto »pove« o vašem podjetju?
Kakovost in vsebina vašega spletnega mesta spodbuditi ljudi, da pridejo k vam, na spletu se morate predstaviti v popolnoma profesionalni luči.
Če vaše dosedanje trženje ni ustvarilo odziva, na katerega ste upali, ne pozabite, da so ljudje, ki so stopili v stik z vami, najprej obiskali vaše spletno mesto. Strokovna podoba in optimizirano spletno mesto sta bistvenega pomena. Tako preprosto je.
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.