Mar kakovost prodaja?
Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi nakup, (žal) pomembnejša.
Ne verjamete. Ste se kdaj vprašali, kaj je odločilnega pomena pri izbiri steklenice vina? Etiketa. Kaj pa pri nakupu novega vozila? Za večino oblika. Odločitev za nakup časopisa ali knjižnega dela ljudje sprejmemo po ogledu naslovnice. Takih primerov je praktično neskončno.
Še več, isto velja na področju interakcije med ljudmi. Kdaj se boste s promotorjem ali promotorko v trgovini ali na tržnici (oziroma drugim neznancem ali neznanko) spustili v prijazen pogovor? Verjetno takrat, če bo privlačnega videza, sicer je možnost za tak klepet skoraj minimalna. Tako smo pač ljudje »nastavljeni«.
Kakovost vsaj ob prvem stiku z izdelkom ni toliko pomembna, saj kupci težko takoj sodimo o njej. Dokazuje se namreč skozi čas. Je seveda zelo pomembna, če naj se kupec k nam vrne. Hitro pokvarljivih ali problematičnih izdelkov nihče ne mara.
Poskrbite za privlačno zunanjo podobo in embalažo
Dejstvo je, da nihče izmed nas prav podrobno ne ve, kaj kupuje, dokler nekega izdelka dejansko ne kupi. Odločitev za nakup pa v prvi vrsti sproži privlačen videz oziroma embalaža. Prvi vtis šteje dvojno. Kupec ne ve, kaj bo dobil v roke in kako bo izdelek deloval, dokler ga dejansko ne uporabi. Mora zaupati navedbam na embalaži, ta mora nanj narediti vtis. Embalaža torej odloča o nakupu, kakovost izdelka pa o morebitnem ponovnem nakupu.
Najbolje je seveda imeti kakovosten izdelek v privlačni embalaži.
Moč priporočil
Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih...
Mar zvestoba res sodi v shemo?
Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo...
Imate ustrezen marketinško-prodajni načrt?
Če naj bosta trženje in prodaja učinkovita, potrebujete dober načrt. Ta mora biti iskren in premišljen, saj ga boste le tako lahko uresničili ali...
Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko,...
Spoznajte strategijo treh krogov
Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne...
Kako doseči učinkovito prodajo?
Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.