Mar že uporabljate Pinterest?
V svetu spletnih in družbenih medijev velja prepričanje, da je spletno mesto Pinterest, ki temelji na objavi lepih fotografij, najbolj primerno za gradnjo občinstva za podjetja, ki lahko prikažejo nekaj vizualnega: modo, hrano, šport. Toda stranka nam je pred kratkim dokazala tudi nasprotno.
Podjetje, ki se ukvarja z izdelavo programske opreme in nudenjem le-te kot storitve (SaaS), ima že sicer zelo ozko opredeljeno občinstvo. Poslovne programske opreme pač ne kupujejo posamezniki, temveč podjetja. Toda podjetje se je kljub temu odločilo, da bo svoje vsebine, te temeljijo predvsem na objavi v spletnem dnevniku podjetja, začinilo še z grafičnimi vsebinami na družbenem mediju Pinterest.
V nekaterih primerih so bile slike iz objav v blogih izvirne – uporabili so lastne infografike ali pa zaslonske slike svojega izdelka, pa tudi kakšno sliko iz prezentacije strankam. Te so dopolnile še slike iz plačljive storitve Shutterstock.
Povezovanje zgodb in slik
S premišljeno taktiko so vsebine in fotografije povezali s svojimi kupci. Pri tem so izdelali pet različnih “person” – ukrojenih po vrsti strank, ki jih nagovarjajo. Vsaka objava je imela privlačno sliko, ki je ciljala na zelo ozko občinstvo.
Že po enem mesecu je sledil pravcati statistični šok. Izmed vseh spletnih virov in platform je spletni dnevnik podjetja obiskalo največ ljudi, ki so kliknili na povezavo na Pinterestu. Čeprav gre za, kot to pravimo marketingaši, povsem nevizualno blagovno znamko, je Pinterest postal njen glavni vir priporočil. In to ostal tudi v prihodnjih mesecih.
Cilj podjetja je namreč bil spodbuditi ljudi k brezplačnemu preizkusu njihove programske opreme. Zanj se je odločilo več deset ljudi, kar tudi pomeni več deset potencialnih podjetij med naročniki.
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.