Mar zvestoba res sodi v shemo?
Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo namen, za katerega so bili ustvarjeni?
Ste kdaj prešteli vse kartice zvestobe v svoji denarnici? Ali pa novodobno ustreznico – mobilne aplikacije na pametnem telefonu? Ogromno jih je, saj programov zvestobe ne nudijo več zgolj trgovske verige, letalske družbe ter finančne institucije, temveč tudi butični ponudniki, od slaščičarn do avtopralnic.
Zvestoba: nagrada ali obveza?
Pogosta napaka, ki jo delajo ponudniki programov zvestobe, je ta, da zvestoba postane obveza. Kupci pa si tega ne želijo. Zvestoba naj bo zato nagrada, ne pa edini način, da kupec pride do posamezne ugodnosti.
O programu zvestobe bi lahko težko govorili kot o konkurenčni prednosti, saj jih na vsakem področju ponuja več ponudnikov. Podjetje naj se zato osredotoči na odkrivanje resničnih razlogov, zakaj stranke ostajajo zveste podjetju in te vrednote še dodatno poudarja v svoji komunikaciji. Program zvestobe pa naj bo le dodatna nagrada za zveste stranke …
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Najboljše grafične prakse na Facebooku
Ali imate težave z novimi dimenzijami oglasnih pasic na Facebooku? Mar vaše oglasne pasice in glavna fotografija niso videti »prav«? Imamo rešitev....
Kako prodajati generaciji Z?
Večkrat slišimo, da starejši ne razumejo mlajših. Kako slednjim prodajati? Vendarle imajo ti lasten denar ali pa denar staršev ... V t. i....
Ne le vsebina, tudi oblika je pomembna
Ko imate enkrat kakovostno vsebino, je preprosto škoda, da je ne bi ljudem servirali v najrazličnejših oblikah. O čem je govora? Ljudje radi beremo,...
Nagrade so pomembne
Podjetja, ki so deležna posameznih nagrad in priznanj, so v očeh kupcev več vredna in bolj spoštovana. Ste bili za kaj nagrajeni. In če niste –...
Kako ostati motiviran podjetnik?
Podjetniška pot ni enostavna. Težav in ovir je cel kup. Kaj torej motivira podjetnike, da vztrajajo na začrtani (samostojni) poti? V zadnjem...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.