Moč besede »zato«
Moč besede »zato«
Nekaterim besedam strokovnjaki pripisujejo magične lastnosti. Na področju prodaje je takšna vsekakor beseda »zato« ali pa kombinacija »zato, ker«.
Beseda »zato« ali pa kombinacija »zato, ker« aktivira možgane poslušalca, v njih se sproži alarm v smislu »Stvar, ki jo bom slišal v nadaljevanju, bo utemeljilo stvari, ki sem jo slišal prej«. In tako na čaroben način ta beseda postane zaveznik prodajalcev.
Stranke oziroma kupci namreč potrebujejo razloge in utemeljitve, zakaj opraviti neki nakup. V kombinaciji z »zato, ker«, kateremu sledijo tehtni argumenti, ste na dobri poti do uspešne prodaje.
Analizirajte prodajne priložnosti in jih čim bolje argumentirajte, pri pogovoru s potencialnimi strankami pa na spreten način vpletite »zato, ker«. Boste videli, da deluje!
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.