Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko, se pa vsekakor da.
Zgodb o izstopanju iz povprečja ni malo, so pa res redke v naših poslovnih logih. To je hkrati dobro in slabo. Dobro je zato, ker bodo tisti bolj inovativni, iznajdljivi ali drzni, lažje uresničili svoje cilje, slabo pa zato, ker bodo kupci odhajali drugam, tudi v tujino, saj danes večino izdelkov lahko preprosto naklikajo prek spleta.
Trženjski strokovnjaki podjetjem svetujejo, naj temeljito preučijo svojo prodajo in poslovne modele. Zelo dober recept za izstopanje in ločevanje od konkurence je v tem, da stranki daš več kot ta pričakuje. Pri tem velja zasledovati dobro voljo in stranki dati nekaj, kar vam sicer ni treba (npr. v okviru storitve), a vas hkrati nič ne stane ali pa predstavlja le majhen strošek.
Ljudje si zapomnijo uporabniško izkušnjo
V očeh kupca praktično vedno zasije zadovoljstvo, če dobi nekaj, česar ni pričakoval. Posebej, če gre za dodatek, ki sicer ni brezplačen, ali pa nekaj, kar znatno izboljša njegovo uporabniško izkušnjo.
Na Slovenski marketinški konferenci je pred leti predavatelj Geoff Ramm nazorno opisal praktično izstopanje iz povprečja na področju, ki ga ljudje jemljejo za samoumevnega. Svojega sina je prvič peljal na vožnjo z vlakom. Na železniški postaji je prodajalka opazila, da gre za malčka in gospodu omenila, da je vožnja za otroke do petega leta brezplačna. Še več, povprašala ga je po starosti in imenu, nato pa vzela posebno kartico in nanjo napisala »Elliotova magična vozovnica«. Takšna drobna pozornost je zaznamovala tako očeta kot otroka. Lahko ste prepričani, da se bosta še vozila z vlakom …
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Najboljše grafične prakse na Facebooku
Ali imate težave z novimi dimenzijami oglasnih pasic na Facebooku? Mar vaše oglasne pasice in glavna fotografija niso videti »prav«? Imamo rešitev....
Kako prodajati generaciji Z?
Večkrat slišimo, da starejši ne razumejo mlajših. Kako slednjim prodajati? Vendarle imajo ti lasten denar ali pa denar staršev ... V t. i....
Ne le vsebina, tudi oblika je pomembna
Ko imate enkrat kakovostno vsebino, je preprosto škoda, da je ne bi ljudem servirali v najrazličnejših oblikah. O čem je govora? Ljudje radi beremo,...
Nagrade so pomembne
Podjetja, ki so deležna posameznih nagrad in priznanj, so v očeh kupcev več vredna in bolj spoštovana. Ste bili za kaj nagrajeni. In če niste –...
Kako ostati motiviran podjetnik?
Podjetniška pot ni enostavna. Težav in ovir je cel kup. Kaj torej motivira podjetnike, da vztrajajo na začrtani (samostojni) poti? V zadnjem...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.