Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko, se pa vsekakor da.
Zgodb o izstopanju iz povprečja ni malo, so pa res redke v naših poslovnih logih. To je hkrati dobro in slabo. Dobro je zato, ker bodo tisti bolj inovativni, iznajdljivi ali drzni, lažje uresničili svoje cilje, slabo pa zato, ker bodo kupci odhajali drugam, tudi v tujino, saj danes večino izdelkov lahko preprosto naklikajo prek spleta.
Trženjski strokovnjaki podjetjem svetujejo, naj temeljito preučijo svojo prodajo in poslovne modele. Zelo dober recept za izstopanje in ločevanje od konkurence je v tem, da stranki daš več kot ta pričakuje. Pri tem velja zasledovati dobro voljo in stranki dati nekaj, kar vam sicer ni treba (npr. v okviru storitve), a vas hkrati nič ne stane ali pa predstavlja le majhen strošek.
Ljudje si zapomnijo uporabniško izkušnjo
V očeh kupca praktično vedno zasije zadovoljstvo, če dobi nekaj, česar ni pričakoval. Posebej, če gre za dodatek, ki sicer ni brezplačen, ali pa nekaj, kar znatno izboljša njegovo uporabniško izkušnjo.
Na Slovenski marketinški konferenci je pred leti predavatelj Geoff Ramm nazorno opisal praktično izstopanje iz povprečja na področju, ki ga ljudje jemljejo za samoumevnega. Svojega sina je prvič peljal na vožnjo z vlakom. Na železniški postaji je prodajalka opazila, da gre za malčka in gospodu omenila, da je vožnja za otroke do petega leta brezplačna. Še več, povprašala ga je po starosti in imenu, nato pa vzela posebno kartico in nanjo napisala »Elliotova magična vozovnica«. Takšna drobna pozornost je zaznamovala tako očeta kot otroka. Lahko ste prepričani, da se bosta še vozila z vlakom …
Do boljših rezultatov s sodelovanji in partnerstvi
Slovenski pregovor pravi, da več glav več ve. Vemo tudi, da več rok lahko več postori. Kaj pa v poslu – bi si upali nastopati skupaj s konkurentom?...
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.