Najboljši je … direktni marketing
Marketinški strokovnjaki poudarjajo, da je danes praktično vse, kar podjetja počno, da bi pridobila kupce, direktni marketing.
Čeprav nas pregovor uči, da so spremembe edina stalnica v življenju, se je dobro zavedati tudi preprostega dejstva, da naši (beri: človeški) možgani delujejo praktično enako kot nekoč. V poplavi neosebnih digitalnih sporočil so stranke in potencialni kupci pravzaprav še bolj pozorni na tisto sporočilo in pošiljatelja, ki si je zanje vzel čas. To pa pomeni, da jih ne le pozdravi po imenu, temveč očara z vedenjem o tem, kaj jim je všeč in kaj dejansko potrebujejo.
Digitalni darvinizem je še kako prisoten tudi v marketingu, stari pristopi zato vse redkeje delujejo. Kako se torej prilagoditi? Pripravili smo 8 nasvetov, kako boste z direktnim in personaliziranim marketingom vplivali na (nakupne) odločitve svojih strank. Takole se glasijo:
Resnično spoznajte svoje kupce. Ugotovite, kdo, kdaj in zakaj potrebuje vaš izdelek ali storitev.
Izdelajte načrt prodaje. Postavite si jasne cilje in strategijo prodaje.
Oblikujte privlačno, morebiti celo ekskluzivno ponudbo. Posebna ponudba naj bo res posebna ponudba in ne »maček v žaklju«. Prizadevajte si dodati več vrednosti in preseči pričakovanja strank.
Personalizirajte komunikacijo s strankami. Ljudje imamo radi prilagojene vsebine – upoštevajte to pri ponudbi.
Poskrbite za usklajena sporočila in aktivnosti. Vsi kanali in stiki s kupcem morajo temu posredovati enotno sporočilo.
Povežite marketing in prodajo. Oba morata delati za isti cilj.
Merite rezultate svojih akcij. Kdor meri, ta razume in lahko učinkovito ukrepa ter odloča.
Spremljajte prodajo in optimizirajte ponudbo. Analizirajte marketinške in prodajne rezultate ter po potrebi optimizirajte komunikacijo in ponudbo.
Kako v marketingu uporabljati metafore?
Moč metafor je v tem, da ustvarjajo živahne, preproste slike v naši glavi, kjer ostanejo brez popačenja. Metafore lahko uporabite kot marketinško...
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.