Najboljši je … direktni marketing
Marketinški strokovnjaki poudarjajo, da je danes praktično vse, kar podjetja počno, da bi pridobila kupce, direktni marketing.
Čeprav nas pregovor uči, da so spremembe edina stalnica v življenju, se je dobro zavedati tudi preprostega dejstva, da naši (beri: človeški) možgani delujejo praktično enako kot nekoč. V poplavi neosebnih digitalnih sporočil so stranke in potencialni kupci pravzaprav še bolj pozorni na tisto sporočilo in pošiljatelja, ki si je zanje vzel čas. To pa pomeni, da jih ne le pozdravi po imenu, temveč očara z vedenjem o tem, kaj jim je všeč in kaj dejansko potrebujejo.
Digitalni darvinizem je še kako prisoten tudi v marketingu, stari pristopi zato vse redkeje delujejo. Kako se torej prilagoditi? Pripravili smo 8 nasvetov, kako boste z direktnim in personaliziranim marketingom vplivali na (nakupne) odločitve svojih strank. Takole se glasijo:
Resnično spoznajte svoje kupce. Ugotovite, kdo, kdaj in zakaj potrebuje vaš izdelek ali storitev.
Izdelajte načrt prodaje. Postavite si jasne cilje in strategijo prodaje.
Oblikujte privlačno, morebiti celo ekskluzivno ponudbo. Posebna ponudba naj bo res posebna ponudba in ne »maček v žaklju«. Prizadevajte si dodati več vrednosti in preseči pričakovanja strank.
Personalizirajte komunikacijo s strankami. Ljudje imamo radi prilagojene vsebine – upoštevajte to pri ponudbi.
Poskrbite za usklajena sporočila in aktivnosti. Vsi kanali in stiki s kupcem morajo temu posredovati enotno sporočilo.
Povežite marketing in prodajo. Oba morata delati za isti cilj.
Merite rezultate svojih akcij. Kdor meri, ta razume in lahko učinkovito ukrepa ter odloča.
Spremljajte prodajo in optimizirajte ponudbo. Analizirajte marketinške in prodajne rezultate ter po potrebi optimizirajte komunikacijo in ponudbo.
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.