Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure, prospekti, spletne strani … vse to je pogosto zelo dolgočasno in posledično neučinkovito v prodaji, saj kupce odbija in ne privablja.
Ne glede na to, ali gre za prodajno ali pa »neprodajno« orodje ali kanal, je pomembno, da sporočilo oziroma vsebina potencialnega kupca ali stranke ne odbijeta. Najpogostejša napaka, ki jo delajo številna podjetja, je ta, da na prvo mesto (ali enega prvih mest) med vsebino uvrstijo predstavitev podjetja, ki je po možnosti še skrajno duhamorno napisana.
Dober način, kako odbiti kupce, je vsekakor ta, da jim pred oči servirate vsebine, ki jih ne zanimajo.
V svetu, kjer se prodajalci (česarkoli) za pozornost kupca borite z družabnimi omrežji in številnimi drugimi »trobili«, je še kako pomemben prvi vtis. Naslov in uvod sta tista, ki odločata, ali bo nadaljnje vsebine sploh še kdo (pre)bral.
Analizirajte svoja sporočila in odpravite napake
Zdaj je že čas za domačo nalogo. V roke vzemite par zadnjih letakov ali prodajnih brošur. Preverite, koliko napak ste naredili. Mar že v začetku govori o vašem podjetju in dosežkih? Napaka. Mar govori o izvoru in obstoju podjetja? Napaka. Mar sta najbolj izpostavljena dela logotip in ime podjetja? Napaka.
Kako do (po)polne pozornosti kupca?
Kupci želijo najprej dobiti informacijo, ki jih zanima. To je bodisi rešitev za njihovo težavo ali pa korist (ali več njih) ob nakupu izdelka.
Izpostavite in opišite koristi vaših izdelkov, storitev ali rešitev na način, v katerem se bo kupec prepozal. Zato bo sam želel izvedeti (še) več.
Moč priporočil
Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih...
Mar zvestoba res sodi v shemo?
Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo...
Imate ustrezen marketinško-prodajni načrt?
Če naj bosta trženje in prodaja učinkovita, potrebujete dober načrt. Ta mora biti iskren in premišljen, saj ga boste le tako lahko uresničili ali...
Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko,...
Spoznajte strategijo treh krogov
Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne...
Kako doseči učinkovito prodajo?
Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.