Ne le vsebina, prodaja že naslov

Pisci prodajnih vsebin, pa naj so te namenjene na splet, v tiskan katalog ali e-poštno pošiljanje, se včasih praskajo po glavi, zakaj ni rezultatov. Pogosto zato, ker so padli že pri prvem preizkusu – privlačnem naslovu.Pozornost sodobnega potrošnika je iz leta v leto krajša. Žal. O razlogih zanjo na tem mestu ne bi pisali, se pa moramo soočiti s posledicami in poiskati učinkovite ukrepe, kako tanko in kratko pozornost potencialnega potrošnika obrniti sebi v prid.
Izjemna pomembnost naslova
Z besedili in vsebinami je podobno kot z ljudmi – takoj je treba narediti dober vtis, saj druge priložnosti verjetno ne bo več, če smo prvo zapravili. In kaj pri naši vsebini potencialni kupec vidi? Naslov.
David Ogilvy, katerega priimek krasi eno največjih globalnih marketinških agencij, je znan tudi po svoji izjavi: »Povprečno 5-krat več ljudi prebere naslov kot pa preostalo besedilo. Če torej vaš naslov ne proda, ste zapravili 90 odstotkov vloženega denarja.«
Praksa mu pritrjuje na vsakem koraku. Dober naslov dobi več klikov in ogledov, slab naslov pa kar takoj pomeni konec branja.
Kakšen je dober naslov?
Dobro, razumete, da potrebujete dober naslov. Toda, kakšen je dober naslov? Predvsem tak, ki pritegne. Podjetja rada v naslove tlačijo imena in oznake svojih izdelkov, a to je slaba praksa. Naslov naj bo raje povezan s posamezno funkcionalnostjo izdelka in njegovo sposobnostjo odprave težave stranke. Tako bomo vsekakor pritegnili pozornost bralca, da nam da priložnost in prebere tudi naslednje vrstice.
Dodaten trik za naslov
Človeške možgane zanimajo težave in njihovo reševanje. Marketinški strokovnjaki so ugotovili, da zelo dober učinek na bralca naredijo tudi naslovi, ki se začno z besedo »Kako«. Seveda so pogosto povezani z nasvetnimi članki.
Moč priporočil
Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih...
Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko,...
Mar zvestoba res sodi v shemo?
Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo...
Spoznajte strategijo treh krogov
Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne...
Imate ustrezen marketinško-prodajni načrt?
Če naj bosta trženje in prodaja učinkovita, potrebujete dober načrt. Ta mora biti iskren in premišljen, saj ga boste le tako lahko uresničili ali...
Kako doseči učinkovito prodajo?
Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.