Ne le vsebina, tudi oblika je pomembna
Ko imate enkrat kakovostno vsebino, je preprosto škoda, da je ne bi ljudem servirali v najrazličnejših oblikah.
O čem je govora? Ljudje radi beremo, poslušamo in gledamo. Zakaj ne bi torej posamezne vsebine pripravili v različnih oblikah?
Poglejmo primer.
Svoje občinstvo ste naučili, da lahko od vas enkrat na teden ali enkrat na mesec pričakuje uporabne nasvete. Te jim servirate v obliki novičnika, poslanega po elektronski pošti. Nasveti pa vodijo na vašo spletno stran, kjer si jih lahko uporabniki v celoti preberejo. Vse lepo in prav, a potenciala kakovostne vsebine niste niti malo izkoristili.
Kaj bi še lahko storili?
Za začetek začnite nasvete lepiti v povedne fotografije – npr. po en ključni stavek iz nasveta in te fotografije deliti po družbenih omrežjih – seveda s povezavo na vašo spletno stran, ki bo tako mimogrede deležna precej večjega obiska.
V kolikor ste še bolj spretni, lahko za vsak ali pa kakšen pomembnejši nasvet posnamete video posnetek in ga objavite na spletu – seveda, kot vedno, s povezavo do vašega podjetja ali izdelka.
Spreminjanje delov članka ali besedila v slike ali video je učinkovit način, kako zares dobro vsebino narediti kar se da prodorno. Tako boste doživeli precej boljši odziv in hitreje širili svoje občinstvo.
Fotografije, ki jih objavite na spletnih mestih, kot sta Pinterest in Instagram, namreč ciljajo na novo občinstvo, prav tako pa so bolje sprejete na omrežju Facebook kot nasvetni članki.
In ko se vam nabere res veliko kakovostne vsebine s posameznega področja, jo lahko združite v e-knjigo, s katero lahko znova novačite nove uporabnike in razveselite zveste stranke.
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Najboljše grafične prakse na Facebooku
Ali imate težave z novimi dimenzijami oglasnih pasic na Facebooku? Mar vaše oglasne pasice in glavna fotografija niso videti »prav«? Imamo rešitev....
Kako prodajati generaciji Z?
Večkrat slišimo, da starejši ne razumejo mlajših. Kako slednjim prodajati? Vendarle imajo ti lasten denar ali pa denar staršev ... V t. i....
Nagrade so pomembne
Podjetja, ki so deležna posameznih nagrad in priznanj, so v očeh kupcev več vredna in bolj spoštovana. Ste bili za kaj nagrajeni. In če niste –...
Kako ostati motiviran podjetnik?
Podjetniška pot ni enostavna. Težav in ovir je cel kup. Kaj torej motivira podjetnike, da vztrajajo na začrtani (samostojni) poti? V zadnjem...
Do boljših rezultatov s sodelovanji in partnerstvi
Slovenski pregovor pravi, da več glav več ve. Vemo tudi, da več rok lahko več postori. Kaj pa v poslu – bi si upali nastopati skupaj s konkurentom?...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.