Novačenje e-poštnih naslovov
Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa vendar vam le redki obiskovalci zaupajo svoj e-poštni naslov. Zakaj?
Ne bodite nadležni oziroma vsiljivi
Če vaše pisanje na spletni strani že na daleč daje vedeti, da je vse, kar si želite, e-poštni naslov (ali pa obsežnejši kontakt) obiskovalca strani, potem se ta upravičeno vpraša, kakšno e-poštno nadlegovanje ga čaka v prihodnosti.
Vzbudite zaupanje
Vsebina spletne strani mora biti napisana in oblikovana tako, da bo obiskovalcu vzgajala zaupanje – predstavite se kot strokovnjaki, oziroma nekdo, ki razume njihovo težavo ali izziv in ga zna rešiti. Potem vam bodo tudi zaupali e-poštni naslov.
Ponudite vrednost
Obiskovalci od »darovanja« svojega e-poštnega naslova pričakujejo kakšno korist – brezplačno vsebino v obliki študije primera, nasvetnega članka, znatnega popusta na izdelek ali storitev. Skratka, v očeh obiskovalca dokažite vrednost, zakaj bi se ta prijavil na prejemanje vaših elektronskih obvestil, novic ali ponudb.
Moč priporočil
Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih...
Mar zvestoba res sodi v shemo?
Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo...
Imate ustrezen marketinško-prodajni načrt?
Če naj bosta trženje in prodaja učinkovita, potrebujete dober načrt. Ta mora biti iskren in premišljen, saj ga boste le tako lahko uresničili ali...
Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko,...
Spoznajte strategijo treh krogov
Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne...
Kako doseči učinkovito prodajo?
Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.