Novačenje e-poštnih naslovov
Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa vendar vam le redki obiskovalci zaupajo svoj e-poštni naslov. Zakaj?
Ne bodite nadležni oziroma vsiljivi
Če vaše pisanje na spletni strani že na daleč daje vedeti, da je vse, kar si želite, e-poštni naslov (ali pa obsežnejši kontakt) obiskovalca strani, potem se ta upravičeno vpraša, kakšno e-poštno nadlegovanje ga čaka v prihodnosti.
Vzbudite zaupanje
Vsebina spletne strani mora biti napisana in oblikovana tako, da bo obiskovalcu vzgajala zaupanje – predstavite se kot strokovnjaki, oziroma nekdo, ki razume njihovo težavo ali izziv in ga zna rešiti. Potem vam bodo tudi zaupali e-poštni naslov.
Ponudite vrednost
Obiskovalci od »darovanja« svojega e-poštnega naslova pričakujejo kakšno korist – brezplačno vsebino v obliki študije primera, nasvetnega članka, znatnega popusta na izdelek ali storitev. Skratka, v očeh obiskovalca dokažite vrednost, zakaj bi se ta prijavil na prejemanje vaših elektronskih obvestil, novic ali ponudb.
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Najboljše grafične prakse na Facebooku
Ali imate težave z novimi dimenzijami oglasnih pasic na Facebooku? Mar vaše oglasne pasice in glavna fotografija niso videti »prav«? Imamo rešitev....
Kako prodajati generaciji Z?
Večkrat slišimo, da starejši ne razumejo mlajših. Kako slednjim prodajati? Vendarle imajo ti lasten denar ali pa denar staršev ... V t. i....
Ne le vsebina, tudi oblika je pomembna
Ko imate enkrat kakovostno vsebino, je preprosto škoda, da je ne bi ljudem servirali v najrazličnejših oblikah. O čem je govora? Ljudje radi beremo,...
Nagrade so pomembne
Podjetja, ki so deležna posameznih nagrad in priznanj, so v očeh kupcev več vredna in bolj spoštovana. Ste bili za kaj nagrajeni. In če niste –...
Kako ostati motiviran podjetnik?
Podjetniška pot ni enostavna. Težav in ovir je cel kup. Kaj torej motivira podjetnike, da vztrajajo na začrtani (samostojni) poti? V zadnjem...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.