Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več let (če prodajate strešne kritine). Večina podjetij se znajde nekje vmes.
Kljub temu je ključnega pomena, da se v mislih kupca pojavite takoj, ko se ta nameni nekaj kupiti. Najboljši način, da boste dosegli tako stanje, pa je vzdrževanje stalne in dosledne komunikacije. Zbirajte podatke o stranki ob vsaki priložnosti. Pripravite e-poštne in druge kampanje, s katerimi boste ostali v stiku tako s potencialnimi in starimi strankami.
Seveda sta za prisotnost v mislih stranke potrebna tudi lokalna prisotnost (oglasi) in spletna prisotnost (oglasi ali visok položaj na iskalnikih).
Učinkovito trženje pomeni več kot zanašanje na neposredno oglaševanje po e-pošti ali zakup drage televizijske reklame.
Na spletu obstaja veliko tehnologij in načinov, kako lahko cenovno učinkovito postavite in vzdržujete znatno prisotnost.
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.