Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev. Prisotnost na njih je za podjetja in podjetnike že postala nuja.
Pravite, da nimate niti časa niti volje, da bi se ukvarjali z družbenimi mediji in interakcijo s (potencialnimi) strankami preko njih. Razmislite še enkrat. V pomoč naj vam bodo naslednji statistični podatki:
- 72 odstotkov odraslih uporabnikov interneta uporablja Facebook.
- V zadnjih dveh letih se je poraba vsebine na Facebooku povečala za 57 odstotkov.
- Instagram ima 500 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov.
- LinkedIn ima 450 milijonov članov, pri čemer je aktivnih dobra četrtina.
- 30 odstotkov milenijcev redno uporablja Snapchat.
Takšnih medijev in njihovega občinstva, ki je zelo aktivno, preprosto ne smete ignorirati. Priložnosti za trženje in prodajo s pomočjo družbenih medijev je namreč iz meseca v mesec več.
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.